Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Anrop VS SSG på lördag 19.00
Inget spikat men har föreslagit ett lir med ingen respawn, max en timme med medic module mot SSG (StenSeriösa Gruppen).. så alla vi n00bs, glada amatörer kan spela lite som på en repmånad.

Hoppas folk tycker det skulle vara kul och dyker upp.. inget spikat men blir det inte mot SSG så kör vi som vanligt själva.
ÄSCH! Har inte Arrowhead :\ stryk det.
Redigerat av koffex den 2010-07-09 16:16
Jag hakar gärna på Smile
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
om jag är hemma är jag på!
Inte säkert jag hinner hem i tid, 19.30 vore bättre men jag är på eventuellt.
heja anrop Smile
HÄR TALAR VI SVENSKA
tyvärr vart det inställt.. det var för komplicerat för SSG killarna att spela imorgon utan en veckas förvarning och utan deras favorit addons..
mää!
ville de rigga matchen? Wink
Jag kan vara med ikväll!
ah det blir, och delar från SSG dyker upp också..

coop eller pvp troligen lite av båda, pvp som uppvärmning och coop hela kvällen eller något.. vet inte riktigt.
Om vi mot all förmodan ska köra ett coop efter pvp't har jag ett uppdrag för 5+1+6 (skyddstyrka, tolk, E.o.d.) har dock lite småpill att göra... (ett CO@12 m.a.o.)

Om det blir mitt uppdrag vill jag poängtera att de är ett uppdrag med låg konfliktnivå, vilket innebär att vi kommer förmodligen knappt stöta på några kontakter, men bara för jag skriver såhär betyder de inte att det inte kommer komma något utan snarare att det kan komma.
nu direkt kanske ni inte förstår innebörden av hur farligt det är att slappna av ute på fältet men då tycker jag absolut ni ska testa...

uppdraget har lite olika mål närmare bestämt 3 kategorier vilket är: patrull, träffa by-äldstar och hitta vapen att förstöra.

ROE(rules of engagement) är håll eld (never fire) och detta är vad som kommer diskuteras innebörd utav när uppdraget väl ska till att spelas...

förmycke nörd-daltande för casual-gruppen a.k.a. slapprop?


edit# dock vet jag inte om det är lämpligt för spelupplevelsen att spela detta utan ACRE, och vet inte direkt om ACRE har släppt något officiellt så kan vara rätt kört.
Redigerat av Rigge den 2010-07-10 16:31
i35.photobucket.com/albums/d173/rigge88/index2php.png
vi kör gärna det 5,1,6 blir dock bara 12 och tror vi landar på runt 20.
var lite mer pill än jag trodde med mitt uppdrag så, scratch that!
inväntar nämligen carlbarks fixar på det för extra kryddning och han är borta idag.
i35.photobucket.com/albums/d173/rigge88/index2php.png
hejsna <-- lösenordet för ikväll
kommer inte ikväll iallafall... Sad
tackar ssg för visat intresse. var ju jämnt och bra också, även om våran seger blev mer ett "Vafanhändenu?" Grin
Jag vill även tacka er för ett lyckat spel! Jag hade åtminstone roligt, uppdraget var balanserat om än lite väl kort från blufor spawn till objective. Tråkigt att vi inte kunde spela med ACRE, men det är förståeligt och ändå försumbart när spelet blev så roligt som det blev!

Ang. coop kan jag väl inte säga mer än att jag vet att jag har hittat rätt community för mig, när det gäller sådant...

/SSG Dansk_Skalle
skriver även här så de som huserar här också kan läsa vad jag skrev i mitt "hem". se det som en debrief ifrån min upplevelse Smile

får tacka för en god match i pvp't, i coop'et var jag mest totalt lost och hade fullt upp att hålla koll på mina kamrater, vilket är ett vanligt fenomen när man helt plötsligt spelar utan ACRE / A2T...

plockade ut bradley nr.1 (nr.1 som gick ner) och efter det ökade mitt adrenalin ungefär konstant fram tills att jag dog, och när jag satt 2 bommar på bradley nr.2 var jag ganska darrhänt och det blev inte bättre med paniken jag fick när jag fastnade på stegen medans bradley nr.2 skjöt mot mig, tillslut var det iaf en bula som träffa mig spot on så jag tvärslockna, fast i stegen oförmögen att röra mig Pfft

efter lagbytet anföll vi med "det vi har" och ska inte avslöja vårat vinnande koncept genom att gå mer ingående i vårat tänkande just i starten, vi åkte hur som helst runt norr över med bradleyn och upptäckte till vår "fasa" att stan var i stortsett stendöd, såg någon direkt i början som rullade runt med en kikare som dessutom var den första som fick smaka HE-I Grin

men kan säga att det hela hade varit över snabbare om ni blottat er mer, när vi hade avvaktat tillräckligt gick vi in och då ploppade även 20min påminnelsen upp så vi gick efter någon minut rakt in mot ammocachen med lite mindre än 5min till godo, och då failade bomberna så vi skjöt ut dom med bradleyn's KSP.

Klart slut!
Redigerat av Rigge den 2010-07-10 22:55
i35.photobucket.com/albums/d173/rigge88/index2php.png