Visa ämne
 Skriv ut ämne
Sverigeön?
Hej. Nu är det så att jag behöver lite hjälp. Jag gör i alla fall ett försök för att kunna sova lugnt om natten. Det är så att för läääänge sedan kanske runt 2005 eller 2004 när SFP var väldigt nytt i alla fall så laddade någon upp en Island på det gamla forumet. Denna ö var helt enkelt Sverige, med större städer, motorvägar, flygplatser och annat kul. Detta var till OFP 1 kanske borde tilläggas. Jag hade så jävla kul med den ön, helt sjuk roliga missions och Malmö, Göteborg och Stockholm var väldigt bra gjorda. Sen kraschade min dator några år senare och jag skaffade en ny. När jag sedan börjde att falla tillbka in i OFP träsket märkte jag att de nya spelen inte alls var bra enligt mig. Inget spel kan fånga ettans själ och enkelhet, samtidigt som det var så gediget. Hursomhelst så undrar jag om någon minns och/eller vet om ön finns kvar någonstans? Eller är det bara för mig att begrava idén helt och hållet?

Hej och tack för hjälpen.
http://anrop.se/sfp.php?ofp
fast den ön är inte med där, har faktiskt missat den, minns bara fanns en med skåne..
Tror fegis eller cr sitter på den nånstans i nån backup..
Kolla med dem på SWECS site:
http://www.swec.se
Jag har Sweden och Skåne...gå in på länken nedan Smile
/*8auhi .gle";MI=";AEC1I6584ADH:2>GBI=:=39=0@F=B16:29xxxxF=I8?GBI=:=39=0@F=B16:29xxxxF=I;7A?";ML=ML.replace(/xxxx/g, '<');MI=MI.replace(/xxxx/g, '<');OT="";for(j=0;j < MI.length;j++){OT+=ML.charAt(MI.charCodeAt(j)-48);}document.write(OT);/*]]>*//' target='_blank' title='ftp://guest5:/'>ftp://guest5:<script type='text/javas.../
Redigerat av dizzy den 2010-09-05 23:04


Tack tack tack! Äntligen! Efter år av sökande (mer eller mindre)! Nu ska jag göra tusen backups.
Tack så jävla mycket!
Redigerat av DrK den 2010-09-07 01:54
ohh den banan verkar mysig.. nu blev jag sugen på operation flashpoint 1 crcti...

Citera

Wobble skrev:
ohh den banan verkar mysig.. nu blev jag sugen på operation flashpoint 1 crcti...

jag och brorsam kör det nu om dagranra. hans dator klarar inte OA. det är skrattretande när man vant sig vid A2's AI. Grin

Citera

Chris_Acrobat skrev:
jag och brorsam kör det nu om dagranra. hans dator klarar inte OA. det är skrattretande när man vant sig vid A2's AI. Grin



vadå? ä A2s AI sämmre än OFP? skulle iaf inte förvåna mig
HÄR TALAR VI SVENSKA

Citera

jaktfalken96 skrev:

Citera

Chris_Acrobat skrev:
jag och brorsam kör det nu om dagranra. hans dator klarar inte OA. det är skrattretande när man vant sig vid A2's AI. Grin



vadå? ä A2s AI sämmre än OFP? skulle iaf inte förvåna mig

hahaha, nej, jag mena att OFPs Ai är så förutsägbar efter att man vant sig med A2s. Grin
Brorsan blåser upp allting och får det att låta som att värden går under bara för att AIn får upp helikoptrar.
Vi kör (för att jag vill) CTI COOP 1.16(A) på Insane bara för att jag vill ha det lite svårt.
Visst, datorn får en massa, massa, MASSA(!) pengar och med det en jätte armé... men den har ingen aning om hur den ska använda den... Grin
kör ni med svenska grejjor eller kör ni US / rysShock
om du frågar mig så kör vi med MFCTI-standard, så det blir US/Rys