Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
Breach and Secure, Bra, Bättre, Bäst eller Fusk?
Ge oss en film, din jäkel! Ge oss en film, din jäkel! 11%[1 Röst]
Ge oss en film, sen ett Uppdrag! Ge oss en film, sen ett Uppdrag! 22%[2 Röster]
Skit i filmen, vi vill ha SFP-kvällar att spela! Skit i filmen, vi vill ha SFP-kvällar att spela! 22%[2 Röster]
Skit i filmen och missionet, kom och spela med oss istället! Skit i filmen och missionet, kom och spela med oss istället! 0%[0 Röster]
En röst på Anrop-partiet är en röst för mer spelande! En röst på Anrop-partiet är en röst för mer spelande! 22%[2 Röster]
Äh, nu skiter ja i de här, nu ja spela CS 1.6 å haXXa nåra 1337er, e ni me eler? Äh, nu skiter ja i de här, nu ja spela CS 1.6 å haXXa nåra 1337er, e ni me eler? 22%[2 Röster]
Totalt antal röster : 9
 Skriv ut ämne
PvP - (SFP) Breach and Secure
Hallå!
Jag har tänkt att börja göra ett uppdrag vid namn Breach and Secure för jag känner att jag börjat bli slapp med min del i SFP, både med beta-test och med min film som jag lovat att göra. Var dock inte oroliga, även om filmen inte kommer vara det jag hade tänkt från början så kommer jag iallafall att släppa den när den är klar. Det sista hade jag tänkt spela in när vi kör med SFP online, så jag får lite Live-action.

Men tills dess så har jag tänkt börja med något helt nytt för min del, en MP-mission, men dock är jag orolig att jag kommer börja slappa med denna med, så den som vill kan ge mig en snyting och mordhot så att jag blir klar med den någon gång. Ni andra får gärna hjälpa mig med tips och trix om hur man gör ett bra MP-mission. Ställ gärna frågor så kanske jag svarar, men vissa saker vill jag nog hålla hemligt så länge som möjligt.
Man ska inte vara nyfiken före Jul! Smile

Jag vet att OFPEC är en bra resurssida, även om jag kommer att leta där så blir jag glad över länkar. Smile
Posta gärna en kommentar!

Saker som jag jag kan säga om Breach and Secure:
* SFP kommer vara inblandade (förvånad? Shock)
* Platsen som uppdraget kommer utspela sig på är moské i Zargabad
* Kommer bli ett svårt, men väl fyllt uppdrag med action för SFP-sidan
* Höga custom möjligheter med Mission-parametrarna (iallafall så långt som jag klarar av)
Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-09-11 20:48
jag tycker personligen det du kan göra för dra ditt "strå till staken" är..

rensa din server på alla officiella missions.
Lägg in bara SFP korta coop och PVP. Se till alla håller samma namn standard typ:

SFP PvP(18) Fight of Sultansafe
SFP Coop(43) Operation Nordic Thunder

Så blir det snyggt och uppstyrt, hjälper gärna till där..

skippa domination och liknande, det kan vi använda den andra servern till.

Thats my vote..
jag har haft den tanken redan, men jag har inte fått några SFP-missions att fylla den med. Pfft
Inte för att jag egentligen har frågat heller. Smile

Vart ligger föresten alla officiella missions?
Hittar dem inte i MP-mappen! Shock