Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Insurgency, av pogoman
Insurgency är ett trevligt uppdrag som många av er vet.

Nu har herr Odan gjort några SFP versioner av en lätt editerad version baserad på pogomans 0.70 Zargabad.
Packet innehåller Chernarus, Takistan och Zargabad för SFP samt två av dem med BAF.

Tillägg omfattar i huvudsak helikoptrar samt att gruppledare kan skaffa AI vid startplatsen bortsett från en jevvla massa jobb för att få eländet att fungera på Chernarus (annat grid system, andra hus etc.).

http://odenhouse.servegame.com/Insurg...urgency.7z
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
Härligt Oden, detta tycker jag att vi tar och testar omedelbums! Jag kommer hänga på teamspeaken ikväll.
vi saknar dig Oden!, inte sett dig på evigheter ju..

Nu får du komma tillbaka innan lukten av gammal man med gammal öl helt försvinner ut chatten Wink
Ni är inte helt utan i alla fall. Jag försöker att alltid vara bitter och ständigt ha en avslagen och ljummen folköl i närheten.

Tack för banan Oden!
Redigerat av Steel rat den 2010-10-05 15:52
Exakt vad behövs för att köra denna?
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
server uppe

namn: anrop lekstuga <3
lösen: hejsna
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
riktigt nice..

ser dock gärna möjligheten till iallafall 1 strf90 med crew check och en jas 39 med gbu12
Grin HAHA!! Något sjuk arm man fick när man har K-pisten
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Citera

bodybag skrev:
Grin HAHA!! Något sjuk arm man fick när man har K-pisten


menar du denna? Pfft

anrop.se/forum/attachments/handanims.jpg
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
funderar på göra en egen "mix" på oden's mission.. (om han inte gör det själv)

lägga in lite civila och sånt. Så blir mer spännande när man söker igenom städer. Hitta något sätt att bestraffa om man skjuter civila också.

Ta bort Ak5 Scope + m203..



tycker förövrigt detta är skit kul lira när folk kör sina roller, typ en medic som jobbar som medic, en ksp som täcker osv. Funkar bra och är störtkul! Smile Så förstör inte detta genom köra domination upplägg att alla skall ha ksp58 med 3x siktet och ligga skjuta in i byn från en kulle..
Jo det låter grymt kul ifall du kan få till det med civila och "straff" systemet.

Dock ær jag "negativ" till att du ska ta bort min ælskae scope + m203 Pfft
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
Vore schyst å få in några av dina acre-radio180 också granQ.
ah får väl ta uppdatera den lite då, går ju inte ställa in kanaler manuellt och lite annat som var knas.
Paketet innehåller bl.a. nu två SFP 1981 versioner, en för Chernarus och en för Svedala.

Ett antal uppdateringar sen sist inkluderandes Civil befolkning, auto-intel i start och efter utslagen cache, spawna på helos och fordon (hö/vä-pil) m.m.

Notera att en cache kan finnas var som helst, inte bara i röda rutor. Det finns inte fi i alla röda rutor men jag har försökt öka på antalet elakingar en aning.
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
prövade 1981 först med steelrat "vi kan nog köra hit fram iallafall, bör vara lugnt".

kom under sån sjuk eldgivning men tog skydd bakom tgb20.. så fort man tittade fram sköt någon mot oss. Sköt en grg spräng mot därifrån det kom, fick tydligen 4 personer.
Strax efter föll steel rat ihop, 2 man kom upp 5-10 meter från vår tgb och fick dem innan jag själv föll ihop.

Sen vart det omstart, takistan, 2015 style.. och då var vi många men jävla vad ägda vi vart. Nedkämpade från alla håll och kanter..

och de civila som springer runt gör det inte lättare.

Detta är toppen oden! Smile

Funderade på 1981 om man skulle lägga in (på sikt, tänkte göra en modul) lite MMAI.. så vi får lite fordonstrafik osv. Blir ju lite mer gerillla krigsföring.

Citera

granQ skrev:
...kom under sån sjuk eldgivning men tog skydd bakom tgb20.. så fort man tittade fram sköt någon mot oss. Sköt en grg spräng mot därifrån det kom, fick tydligen 4 personer.
Strax efter föll steel rat ihop, 2 man kom upp 5-10 meter från vår tgb och fick dem innan jag själv föll ihop.

Sen vart det omstart, takistan, 2015 style.. och då var vi många men jävla vad ägda vi vart. Nedkämpade från alla håll och kanter..

och de civila som springer runt gör det inte lättare


Sad Vill också lira. Kommer ha OA liggandes hemma men ingen dator att game:a på. Känns fel!

Citera

[b]trajanus skrev:

menar du denna? Pfft

anrop.se/forum/attachments/handanims.jpg


Ja precis, så sjukt roligt!! Garvade läppen av mig.. . ett klart filmtema!!
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png