Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Vietnam på lördag?
http://www.armaholic.com/page.php?id=...p?id=12267

Någon som prövat? Började precis tanka ned.. kanske kan vara något att ha..

annars får vi väl lira SFP; denna lördagen, första gången sen början av augusti.. ser det ut som jag kommer kunna spela på kvällen! Smile
Testa det du først, hojta till ifall det ær nåt att ha
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
Har testat och de är trevliga grejor Smile

Vore sjukt kul å coopa lite med detta
ska också tanka ner och testa, men även de mest hängivna vietnam headsen på BIS forum rapporterar buggar så....

däremot såg jag nått att snakeman och co kör nån internal beta och inte hittar några buggar i vte så låter ju lovande
Ska på ölmässa så inget lir för min del.
När på lördag? Finns de några uppdrag?
Steel rat: ölmässa är i princip den enda ursäkten som godtas för att inte delta i anrop lir. du kommer ju säkerligen hålla fanan högt i anrops 3dje viktigaste grundpelare.

Anrop - Spel, Gnäll & Öl community
Redigerat av subroc den 2010-10-09 09:10
och jag håller fanan högt i gnäll kategorin Pfft
Legitimerad SFP Gnällröv.
hur var Moden? jag han aldrig komma in, jag såg på film med tjejen och en vän.
blev ju inte mycket lir , men moden är rätt tuff, dock svårt att träffa fi när man hela tiden har ett löv framför ansiktet.

är imponerad hur pass bra de lyckats med att optimera ön, flyter ungefär lika smidigt som chernarus fast med gissningsvis x100 fler objekt
Tja, tyckte det var lite segt på min data, min FPS halverades jämfört med vissa andra original öar. Spelade ett mission där det regnade, det tog väl nån FPS bara det. Men det är ju en hel del mer objekt och det var endå spelbart trots sämre FPS. Måste dock skaffa ett nytt graffe känner jag om jag skall in djupare i jungeln.

Annars var den väl sådär, jag gillar jungeln, har lirat mycket BF2 PR där det finns jungel och China, men där kör man inte AI. AI klarar inte av det då dom såg genom allt och man fick skott på sig utan att de möjligt kunde se en, kändes sjukt overkligt att komma krypande och på flera hundra meters håll och de börjar skjuta genom 20+ träd, buskar och gräs, hade inte mycket chans att fragga där, mitt AI team tog alla åt mig. Om det varit bara IRL snubbar kan man ju vara några meter i mellan utan att se varandra. Det var också brist på byar och städer, ioaf större sådana, det blev lite mycket jungel. Annars är det spännande att smyga genom jungeln, men svårt.

Har inte hunnit kolla på vapen och så, men det verkar vara mest moddade öst-vapen, som IRL antar jag.
...and for the rest of you there are no cure
ah som vanligt inom Unsung då.. synd att de inte fixat öarna för ai.

Ai ser igenom för de glömmer view geomatry, vilket kan vara buggat medvetet (blir i princip en tom ö.. så ai ser en, men man får bättre fps)
Skulle vilja säga att de är ungefär som alla andra gräs bevuxna platser i Arma2 världen. Bara de att här är de så mycket gräs att man har mindre chans än man brukar ha att överhuvud taget se dom. Men å andra sidan är de inte helt omöjligt att strida. De kortaste avståndet i Unsung jag har fått Ai på är väll så där 2m. Men jag har haft framgång på avstånd upp till 100m. Man tvingas dock ut ur den värsta jungeln om man ska överleva någon längre stund. Därimot så tar Unsung ner än rejält, man är inte den där super Ai slaktar maskinen längre när man ser 10-50m framför sig, smyger runt med ett vapen utan 3-4x förstoring och IR/Thermo sikten. Men tvingas hellt enkelt välja sina strider betydligt bättre. 1 vs 10 är inte överlevnads bart. 1 vs 3 därimot kan funka.
Andra bannor än Lowlands som ska vara en test bana(för FPS bland annat) ska va på gång inclusive en stadsbanna(Hue)