Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Uppdragsförslags tråden
Tänkte att jag kan slänga upp en tråd där folk får komma med förslag på vilken typ av uppdrag de vill spela.
själv har jag nämligen lite ide torka när det gäller att skapa uppdrag. (har massor som ligger ofärdiga som jag tröttnat på att pilla med)

men ni kan ju skriva ner lite kort.

typ av uppdrag (coop, tvt osv)
uppdragets karaktär (search n destroy, patrull, leta IED, gisslanfritagning, fånga någon osv)
eventuella addons ni vill se (förutom SFP som skall finnas med)
vilken typ av karta ni vill ha (takistan, chernarus osv)

och gärna en liten kort "beskrivning" av uppdraget.

typ "en svensk patrull understödd av fordon skall söka igenom en by efter en misstänkt motståndsledare, se upp för IEDer och fientlig förstärkning. inget understöd finns tillgängligt"

kan ju inte garantera att det blir gjort, men med lite tur så kanske någon nappar på eran ide och skapar ett mission som vi kan spela sedan.
Legitimerad SFP Gnällröv.
jag skrev ju i en tråd för långe sedan att jag har ett uppdrag, men den är inte lite avancerad... Pfft
http://anrop.se/forum/viewthread.php?...ead_id=724
Jag ska när jag får mer tid att arbeta på ett uppdrag som bygger mer på stealth än innan.
Där kommunikation står viktigt i grund. vad jag skulle vilja få in vore ju att ha en måltavla som gömmer sig bland civila och spelarna är utklädda etc.

Jag ska se vad jag kan göra längre fram men detta har jag i planerna iaf.
Altså, det kan ha varit jag!