Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Editering
 Skriv ut ämne
Svenska röster till SFP?
Är det någon eller några som jobbar på ett sådant project?
"En för alla, alla för en"
ja.. det vill vi ha, Håkan har spelat in men jag har inte lyckat (fått tiden att räcka) att fixa det. för mig RPG fixade röster också.

Om någon har lust hjälpa SFP vore det bäst med detta..

Citera

granQ skrev:
ja.. det vill vi ha, Håkan har spelat in men jag har inte lyckat (fått tiden att räcka) att fixa det. för mig RPG fixade röster också.

Om någon har lust hjälpa SFP vore det bäst med detta..

Det skulle ju även ge en mer personlig känsla till skillnad från de stela originalrösterna. Samplingarna måste för övrigt låta som när man pratar via comradio och helst med en utomhus-akustik.
Redigerat av Pinpointer den 2011-02-23 11:41
"En för alla, alla för en"

Citera

Pinpointer skrev:

Citera

granQ skrev:
ja.. det vill vi ha, Håkan har spelat in men jag har inte lyckat (fått tiden att räcka) att fixa det. för mig RPG fixade röster också.

Om någon har lust hjälpa SFP vore det bäst med detta..

Det skulle ju även ge en mer personlig känsla till skillnad från de stela originalrösterna. Samplingarna måste för övrigt låta som när man pratar via intercom/walkie talkie och helst med en utomhus-akustik.



DIY

Citera

granQ skrev:

Citera

Pinpointer skrev:

Citera

granQ skrev:
ja.. det vill vi ha, Håkan har spelat in men jag har inte lyckat (fått tiden att räcka) att fixa det. för mig RPG fixade röster också.

Om någon har lust hjälpa SFP vore det bäst med detta..

Det skulle ju även ge en mer personlig känsla till skillnad från de stela originalrösterna. Samplingarna måste för övrigt låta som när man pratar via intercom/walkie talkie och helst med en utomhus-akustik.



DIY

Jag har redan jobbat alldeles för mycket med en modifikation av Close Combat III och har insett att jag inte ens bör inleda ett sådant projekt. Min pedantiska sida gör att det blir väldigt mycket jobb eftersom jag inte blir nöjd innan varenda detalj är så perfekt jag kan få den Wink. Givetvis begär jag inte heller att någon annan ska göra jobbet men om det är någon som vill så är det väl inte fel att uttrycka önskemål?
"En för alla, alla för en"