Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Star citizen
Hej alla glada simulator-fantaster!

De flesta av er har säkert hört talas om Star citizen nån gång, och för er som inte gjort det kan man säga att det är typ arma i rymden om man förenklar det avsevärt XD
Hur som haver så är det just nu "free-fly" mellan den 15-25 februari, dvs man kan ladda hem spelet gratis och testa spelet under denna tiden utan att pynta en krona. Precis som Arma så är det relativt svårt att komma in i spelet direkt om man inte har med sej nån som spelat innan. Bara att hitta till "space-port" för att plocka ut ett skepp kan vara nog så frustrerande, för att inte tala om att få liv i skeppsdatorn ^_^

Vi är idag 21 fristående mindre svenska organisationer som lirar ihop så att vi alltid har någon att spela med när vi kommer online. Vi driver även ett gemensamt paraply likt EU så även om den enskilde organisationen är liten så är vi tillsammans rätt så många. Vi driver den gemensamma plattformen i ren demokratisk anda där varje organisation får en röst vid eventuella omröstningar. Vi har också ett gäng organisationslösa medlemmar som "bara vill spela" och ytterligare några som inte tillhör vårat paraply men vill lira med oss ändå.

Vårt gemensamma mål är att ge alla de mindre organisationerna möjlighet att driva och utveckla sin egen verksamhet. jag driver tex en kompis-organisation på endast 3 spelare, men tillsammans med de andra så är vi ändå rätt många när vi skall spela.

Om jag fattat det rätt så härstammar organisationen "crusaders of knugen" härifrån eller har jag missuppfattat? Det vi är ute efter är detsamma som vi kan erbjuda till er, dvs aktivitet. Vi är inte ute efter att spelare skall ingå i någon större organisation eller så, utan varje organisation är helt fristående. Det har redan nu visat sej vara en riktigt bra idé då de organisationer som ingår idag är rätt så aktiva och kommer med lösningar och påhittighet som iaf jag aldrig innan har skådat. Jag skulle vilja jämföra det med ett stort företag vs en massa småföretagare där småföretagarna är mer benägna att vara mer flexibla och skapa möjligheter, medans ett större företag ligger förändringarna oftast i toppen och att det förväntas att resten blint skall följa.

Är det nån som vill testa på Star citizen så är det bara att regga sej på denna sidan:
https://robertssp...ary-Frenzy

För den som vill ha hjälp med spelet så finns vårat gemensamma paraply länkat under, eller så säger ni bara till mej Smile
Vi spelar lite då å då, men är främst aktivast på fredag och lördag kväll från 20.00 typ.

https://robertssp...rgs/SWEUMB

Tack för att ni tog er tid att läsa "wall of text" Smile