Visa ämne
Anrop » Flygsimulatorer » Flygsimulatorer
 Skriv ut ämne
DCS A10 - flygskola?
Hej hej

har precis köpt och ska påbörja inskolning. Undrar om nån vill köra lite lir online? Det är alltid lättare att träna tillsammans och lära av varandra.
Nån annan som flyger?
Regga dig på NOSIG. Där flygs det en hel del
Hejsan, jag har också nyligen köpt spelet.
Jag kör gärna lite multiplayerträning.

Hälsningar Agaton.
Kan meddela att Anrop har minst två aktiva DCS A10 piloter. Kom med och flyg nån kväll! Vi kör på Anrops TS-server, oftast efter 21.00.

Agaton
Nightman
Har satt mig in i a-10an jävligt mkt kan nog hjälpa någon stackare ska bara fixa lite problem i spelet... Jag finns på anrops ts3 när jag flyger
Härligt,

Kul att kunna köra med lite fler piloter i ett multiplayeruppdrag.

Vi får försöka få ihop det någon kväll.

Agaton
Jag tror att de som flyger mest a10 är Kent, if och jag eller iaf den senaste tiden. Hittar du 2 a10r mig, kent, Supra och if kan ni nog få en genomgång av både luft och markstrid.
Altså, det kan ha varit jag!

Citera

Dokuro skrev:
Jag tror att de som flyger mest a10 är Kent, if och jag eller iaf den senaste tiden. Hittar du 2 a10r mig, kent, Supra och if kan ni nog få en genomgång av både luft och markstrid.


Ahh har du, kent och if också DCS A10C?
Redigerat av Vort den 2011-04-05 12:49
Nej!
Jag anhåller det faktum att bara berätta om hur bra Ken if och jag är på Arma!
Altså, det kan ha varit jag!

Citera

Dokuro skrev:
Jag tror att de som flyger mest a10 är Kent, if och jag eller iaf den senaste tiden. Hittar du 2 a10r mig, kent, Supra och if kan ni nog få en genomgång av både luft och markstrid.


Dokuro, ville bara förtydliga att vi inte pratar om A10 i Arma2. Vi talar om simulatorn DCS A10C Warthog från Eagle Dynamics. http://www.digitalcombatsimulator.com...s/warthog/
Julvört gjorde det klart att jag missade något i texten och jag ber om ursäkt för det Wink.


Altså, det kan ha varit jag!