Visa ämne
 Skriv ut ämne
Skyltar eller ett hus
Har lite ont om tid nu så kan bara jobba lite på kvällarna, vad önskas mest i nästa SFP patch.

Ett hus med texturer, ett av de alla utan.
Vägskyltar med riktning (namn för byarna finns redan men inga vägskyltar som visar vart man skall när man är i korsningar)
Något annat?
Grip svarade på chatten att "folk börjar hitta på Sturkö så gör hus", so I did.

Bara så ni vet lite hur vi jobbar.

Steelrat eller VC 90 (oftast) gör ett hus, bara en modell-> Grip har hus placera ut.
Grip placerar på kartan, ger en känsla. -> Mission makers har hus på kartan, hjälper fixa missions
Jag fixar så man inte kan gå igenom objekten. -> gör att man kan börja spela och pröva.
Jag fixar texturer -> ser trevligt ut.
Jag fixar fungerande dörrar, skademodeller --> inte kommit hit ännu.

Rätt lång väg för varje hus, och vi har flera stycken men den svenska känslan börjar infinna sig bra på sturkö Smile
Granquist bifogade följande bild:bild:
gratt_hus.jpg
ja det jag önskar är att Ra180.pbo och Ra145.pbo inte är kopplade till acre utan en speciell fil som typ acre_ra180.pbo istället. för att jag måste ta bort dessa 2 pboer för att jag ska kunna köra med ert mod.
HÄR TALAR VI SVENSKA

Citera

jaktfalken96 skrev:
ja det jag önskar är att Ra180.pbo och Ra145.pbo inte är kopplade till acre utan en speciell fil som typ acre_ra180.pbo istället. för att jag måste ta bort dessa 2 pboer för att jag ska kunna köra med ert mod.

singelplayers skall straffas..

här gör vi en mod, så släpper du inga missions, eller spela med oss.. va? va? näh du du få nog fortsätta ta bort de två pbo:erna manuellt Pfft