Visa ämne
ArmA2|PvP | Söndag 18/10| 20:00 - Anrop vs LDD Kyllikki: SERVER
|
|
Publicerat 2009-10-18 17:28
|
|
Jag får hoppa av. Annat som dykt upp här ikväll. Lycka till och "Go get them" boys! Plutonchef: granQ Skyttesoldat: Trigger_Finger Skyttesoldat: PrV J Plutonsjukvårdare: Echo Alpha (Skyttegrupp) Gruppchef:Webdisciple Stf Gruppchef: Fishstick Skyttesoldat: Redkid Skyttesoldat: Rigge (HYVÄÄ RUOTSIE!) Skyttesoldat(M249): Edwin Sjukvårdare: Ishie (Förband på foten, salt i såren!) hejja... Foxtrot Alpha (Skyttegrupp) Gruppchef: Pelle Stf Gruppchef: Marklund Skyttesoldat: Henkan Skyttesoldat:Zky Skyttesoldat(M249): Carlbark Sjukvårdare: Steel rat Golf Alpha (Skyttegrupp) Gruppchef: Kaptenen Stf Gruppchef: Wambo Skyttesoldat: REALIN Skyttesoldat: Stubben Skyttesoldat(M249):koffex Sjukvårdare: Tobe Hotel Alpha (KSP grupp) Gruppchef: Daffman Stf Gruppchef/Sjukvårdare:Grave KSP Skytt(M240): Tomten KSP Skytt(M240): Dansk_skalle |
|
|
|
Publicerat 2009-10-18 19:00
|
|
Plutonchef: granQ Skyttesoldat: Trigger_Finger Skyttesoldat: PrV J Plutonsjukvårdare: Nordin Echo Alpha (Skyttegrupp) Gruppchef:Webdisciple Stf Gruppchef: Fishstick Skyttesoldat: Redkid Skyttesoldat: Rigge (HYVÄÄ RUOTSIE!) Skyttesoldat(M249): Edwin Sjukvårdare: Ishie (Förband på foten, salt i såren!) hejja... Foxtrot Alpha (Skyttegrupp) Gruppchef: Pelle Stf Gruppchef: Marklund Skyttesoldat: Henkan Skyttesoldat:Zky Skyttesoldat(M249): Carlbark Sjukvårdare: Steel rat Golf Alpha (Skyttegrupp) Gruppchef: Kaptenen Stf Gruppchef: Wambo Skyttesoldat: REALIN Skyttesoldat: Stubben Skyttesoldat(M249):koffex Sjukvårdare: Tobe Hotel Alpha (KSP grupp) Gruppchef: Daffman Stf Gruppchef/Sjukvårdare:Grave KSP Skytt(M240): Tomten KSP Skytt(M240): Dansk_skalle |
|
|
|
Publicerat 2009-10-18 21:57
|
|
Det var skoj (2a spelet). FA tog dock eld från egna enheter som låg vid radiotornet och då dog Carlbark. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-10-18 22:01
|
|
kom gärna in på teamspeak ni som gick, om 5 min kör vi lite debrief, gruppvis och sen i hela. | |
|
|
Publicerat 2009-10-18 22:30
|
|
Väldigt händelselöst för Golf Alpha tyvärr, tog knappt varken eld eller såg något att skjuta. Men spelmässigt tycker jag det funkade väldigt bra. Något jag uppmärksammade var hur folk tog befälet när chefer dog, vilket var bra och kvickt initiativ. Navigeringen var ganska svår, men jag skyller på den hemmagjorda banan då det fanns väldigt lite landmärken att gå efter. Det enda man hade att utgå ifrån i skogarna var några enstaka stigar och en kulle i mitten ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-10-18 22:42
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=L4EeSa...4EeSaCsZmo Här är det jag filmade från dagens PvP ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-10-18 22:48
|
|
Om ni postar bilder och videos, upplevelser mm, kan ni göra det i debrief tråden. | |
|
Gå direkt till forum: |