Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Lir mot finnarna nästa söndag
tjena grabbar jag kan inte vara med och kriga pga omständigheter som jag inte riktigt kunna rå över (läs jobCool så under kvällen lär jag hoppa in och jobba extra lycka till och visa dom att vi fortfarande kan Smile
Måste tyvärr lämna återbud. Annat kom upp.
Redigerat av Mr_Jager den 2011-05-22 14:02
som många andra måste jag tyvärr också säga att jag inte heller kan vara med. Sad
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
1. Julian
2. granQ
3. Arch
4. Pettersson
5. woop
6. sillburk
7. Zip
8. vört
9. Ravenous
10. Chris_Acrobat
11. Dokuro
12. Preed
13. Iggy hoppas han kan vara med
14. DMA
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

Så ser listan nu
dudes! vi behöver fler, inte färre!
jag ska se om jag kan hinna.
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
Ändrade planer så kanske kan vara med ändå Smile är det okej om man bara dyker upp vid 19:00? är inte hundra på om jag kan va med.
Hej, pga datorkrasch och nya delar bör ett mirakel inträffa om jag ska hinna bli klar innan vi ska spöa grannarna ikväll. Sad
Lycka till ni andra, om jag inte hinner hit. Smile
jag har lyckats göra så att jag kan vara med Smile
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?

Citera

Mr_Jager skrev:
Ändrade planer så kanske kan vara med ändå Smile är det okej om man bara dyker upp vid 19:00? är inte hundra på om jag kan va med.


Vi börjar 20:00 Grin
19.00 tänkte jag lite som uppvärmning och kolla så allt funka, samt spela så klart.

19.50 får vi försöka ta koppla upp oss mot finnarna så vi är på plats, redo, allt funkar 20.00.. sen bör vi spela till 21.00
1 - 1
Och i målskillnad vann nog vi!
Altså, det kan ha varit jag!
3 av 4 objectives åt finnarna, 0 för oss dock
Är ju coolare att låta dom komma nära sen äga dom.
haha, vi kan väl enas om 1-1
Precis. Sen förtjänar jag Medal of Honor för rambot jag gjorde i slutet, synd att jag inte filmade det.
Jarrå jag var med o ägde lite .. Lr hur ..
arch, var det din granat som fick 3 personer? Den är helt klart värd medalj för Smile

Purple heart är inget vi kör med på Anrop iallafall.. Wink
Redigerat av Granquist den 2011-05-22 23:52
Nej, låg och täckte östra fältet med SVD, så hörde jag plötsligt något bakom mig, bytte träd, låg där några sekunder, sen såg jag en ryss (finne) och sköt han, sen började det skjuta som satan från resten av squaden som låg där, jag blev lite skadad, kröp bakåt, gick fram igen efter några sekunder, sköt de två andra som var kvar, blev lite mer skadad.
Sen tog jag en av deras AK-74or, hörde en PKM på andra sidan vägen, rusade över, letade runt lite tills jag såg han ligga ner vid ett träd typ 3 meter ifrån, dödade han. Sen tog jag hans PKM, flyttade mig lite till. Så hörde jag den andra PKM skytten, smög upp bakom och sköt ihjäl han.

Efter det lade jag mig ner för att spana lite, och blev plötsligt ihjälskjuten av SVDskytten som visade sig vara Preed (TK).

Sen var matchen över typ en minut efter, enda som dog efter mig var sillburk eller någon.
nice Smile

så då var det dokuro ändå med granaterna? vart en del förvirrning, men de la bomb vid fuel truck. sprang undan och en granat fick 3, sen kom en granat till och slog ut den fjärde.

Han borde också belönas Smile