Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Editering
 Skriv ut ämne
Epic Battlefield System (EBS)
Kommer upp söndag så pröva gärna detta med sfp för lite inspiration till nästa release på kvällen.
Då kör vi den ikväll Chris!
ZiP, du får lägga in notification på Android-appen så att jag får sådana här nyheter INNAN jag börjar diska!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
eh, kanske ska förtydliga att uppdragen jag la upp är bara demosyfte, inget spelbart Grin
www.ingaklena.se/tmp/ebss.7z
Detta är väl att betrakta som RC1
Har slagit ihop koden med/utan HAC.

Kod Källa  

Use:
   Place a unit and a GameLogic in the editor and sync them together, name the GL somthing like "EBS1".
   " Add 0 = this execvm "epic_battle_system\init.sqf" " in the GL init.
   Parameter(s):
   _this: the Logic object representing the EBS.

   Additional parameters to set via setvariable:
   " this setvariable ["maxunits", 100]; " max number of units active at the same time by the module. Default=100
   " this setvariable ["townradius", 500]; " maximal distance to scan for towns to capture. Default=5000
   " this setvariable ["orbat", 500]; " maximal number of units this module will spawn. Default=9999
   " this setvariable ["debug", true]; " Will generate debug information in sidechat: module name, units alive, max number of spawned units at the same time, number of units left (orbat). Default=false
   " this setvariable ["minspawndist", 100]; " If enemy is with x Meters EBS module will not spawn units. Default=50
   " this setvariable ["hacenabled", true]; " Will enable HAC functionalty for the EBS module (Require leaders and gamelogics named according to HAC standards). Default=false
   " this setvariable ["hacautoplace", true]; " Will place HAC objectives randomly in all locations found within townradius var (Require "hacenabled" variable to be true). Default=false