Visa ämne
 Skriv ut ämne
varför kan jag inte installera moden?
tja alla här.jag undrar vf jag inte kan installera swedish forces pack det blir bara error hjälp : D (ps.jag är ny här Grin)
Redigerat av busken den 2011-05-20 17:28
christian

Citera

busken skrev:
jag undrar vf jag inte kan installera swedish forces pack det blir bara error

Hur ska vi kunna veta det om vi inte ens vet vad som blir fel? Du får skriva lite mer detaljerat.
ok jag ska skirva in det men vet du hur man installerar det?
christian
jag lägger allt i addons mapen men ska man göra på någont annat vis?
christian
Har du kört med addons innan? Med andra ord, vet du hur man startar med addons? Kör du med Steam-versionen av Arma2? Själva installationen är inte så svår, det är bara att lägga @sfp_mod-mappen direkt i Operation Arrowhead-mappen och filerna i Keys i Keys-mappen, det kluriga är att skapa en genväg.
Redigerat av Pettersson den 2011-05-20 18:07
Edit: Pettersson han innan mig Pfft
Redigerat av sic den 2011-05-20 18:07
Här finns en hyfsat bra guide, http://anrop.se/forum/viewthread.php?...ead_id=317. Du lägger in @sfp_mod i din OA-mapp.
Redigerat av Dahlgren den 2011-05-20 18:10
ja jag har anndra addons som tlx sam moden och Wings of Russia och andra men just denna i lite klurig. och jag har inte steam versionen av dom jag köpte dom i butik : D
christian

Citera

busken skrev:
ja jag har anndra addons som tlx sam moden och Wings of Russia och andra men just denna i lite klurig. och jag har inte steam versionen av dom jag köpte dom i butik : D

Okej, men i så fall gör du bara precis som när du kör med dom andra moddarna, men du skriver @sfp_mod istället för @WingsOfRussia eller vad du nu brukar skriva. Och se till att inte ha dom andra moddarna igång samtidigt, det kanske fuckar upp det.
okej men ska jag starta den på något spesielt vis eller?
christian
Du startar de som du startar andra mods, @SFP_MOD i din shortcut =)
okej så här står det när jag har fixat det och när jag startar spelet (addon´swedish_forces_pack_6_DC´require addon ´extended_Eventhandlers´
christian
Du måste installera @CBA med
vart finns @CBA hittar inte den i winrar eller mappen @sfp
christian
http://www.armaholic.com/page.php?id=...hp?id=6231
Separat nerladdning, se högerspalten på startsidan
okej jag laddade ner den nu men ska jag bara dra över den till arma2 mappen?
christian
Precis samma som med SFP, lägg den i Operation Arrowhead-mappen och lägg till @CBA när du startar (tillsammans med @sfp_mod).
okej nu är det fixat men hur gör jag nu då med genvägen kan någon skriva hur det ska stå det vore ett stort plus : D
christian
tack alla här för att ni hjälpte tack så himmla mycket det funkar nu =D =P
christian