Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
28de maj.. stridsvagns PVP

Citera

granQ skrev:

Citera

Dokuro skrev:
Lycka till gubbar och håll fanan högt!


jag och frapsa gärna! Smile

Hur skulle jag kunna göra det från en skåpbil på väg till Malmö?
Altså, det kan ha varit jag!
Laptop? Grin
Red: 59 poäng
Blue: 3 poäng

WOHOHOHOHOHOHO!!!!!
Synd bara att opet i sig var ganska tråkigt, Pfft

Citera

ZiP skrev:
Red: 59 poäng
Blue: 3 poäng

WOHOHOHOHOHOHO!!!!!

Så jävla ägda blev dem.
Här är länk till brefingen vi skrev ihop:

https://docs.google.com/document/d/1y...y=CIDpvMAC
Jag ledde i kills va??

Citera

Archaeon skrev:
Synd bara att opet i sig var ganska tråkigt, Pfft


vad för position, vagn hade du? Förare är väl det som mest trakigt även in en del diggar det.

Men fan vad Nice att ni ägde Smile hoppas ni uppförde er bra också Smile
Skytt hade jag, vi tog alla poäng för laget men dog hela tiden, såg inte fienden en enda gång, Pfft Så vi stog bra, fast ändå inte.
haha va fan, skytt och inte kul, då behöver man mer träning.

Skulle vilja ha lista på vilka som spelade, kanske vi kan börja med lite medaljer och skit på anrop.
Vi stog typ åt fel håll fast ändå inte och anföll lite dumt i slutet. Tror vi dog av skott bakifrån/snett bakifrån hela tiden. Men vi tog alla poäng åt vårat team iaf.

Citera

Julian skrev:
Jag ledde i kills va??

När du skrev: HEY MOSS I'M PWNING THEM 5 KILLS IN A ROW. Så tappade jag tron på anrops inflytande utanför den svenska gränsen.

Mest jobbigt att vi satte upp en sån fin försvarslinje helt välplanerat så körde fi norrut på den västra kanten och sen högg de alla i ryggen genom att kampa i skogen. Men kille ger inga poäng.

HEY JULIAN WE'RE PWNING THEM, 15 MINUTES IN OPFOR OBJ1 AND NOT A SINGLE FUCK WAS GIVEN ABOUT YOUR 5 KILLS.
59 poäng väger över x antal sprängda fiendetanks.
Måste nog säga att även om vi i vår pluton stod för dom flesta av poängen så gjorde faktiskt dom andra sitt jobb dom med , genom att förvägra motståndarna att ta sig fram.
Att dom sen tog sig fram på vår flank som dom gjorde kan nog tillskrivas att vi faktiskt saknade en recon-grupp som skulle ha varit med oss, för just den grejen.
Så tack vare att alla gjorde sitt jobb plus att vi hade en liten fördel på kartan(nedförsbacke) gjorde ju att vi snabbt kunde komma i läge och ta våra poäng.
Jag är jätte nöjd över allas insatts! Smile Platoon 1 tog de flesta poängen visst, men utan Platoon 2 så hade ni inte kunnat hålla pungten, iallafall inte till 59 poäng. Smile
Platoon 3 vet jag inte vad som hände, fick rapporter från Recon 2 (enda recon som kom in, Preed och en till kom in precis när vi skulle börja, så vi fick göra en större Recon istället. inte vad jag ville precis, men ändå. hade inte tid att Brifa igen.) att Platton 3 fortsatte att skuta på dem, om detta stämmer eller ej vet jag inte men det var lite irriterade att höra hela tiden. Men även med det så fick inte fienden så mycket tid vid Blu1, så jag "hoppas" att det var samarbetet mellan Recon och Platoon 3 som gjorde det. (knappast)

Vilketfall, alla gjorde sitt och jag är skitnöjd! Smile Jag vill egentligen bara veta från Platoonledarna ifall de tyckte jag gjorde mitt... Pfft
Nu ska jag nog ta en liten brake från ArmA2... känner mig gott överstressad ifrån detta..... Pfft (syns i övermorgon! Grin)

(det jag var stressad över var att jag var rädd att det skulle vara så himla seriöst.. vilket motbevisades redan innan matchen då nästan inga av platoon ledarna dök upp... vissa var inne i Blufor och snackade... XD men väl inne i spelet så var det bara pure fun! jag är gärna ledare nästa gång med, men låt mig veta det innan då bara! Smile)
tanken är att det skall vara seriöst.. därför dutch försöker rekrytera folk han vet samarbeta på de viktigaste platserna.

När jag körde kunde varken piloten eller 3de pluton någon engelska.. medans United kör väldigt seriöst.

Det är kul att ni vann, hoppas bara ni stannade lite efter spelet och snackade i teamspeak och var schyssta.


Glöm inte fylla i feedback:
http://www.rollingthunder.unit19.org/...rvey.php?7

Filmer hittar ni här:

(inga filmer kommit ännu men men)
http://www.rollingthunder.unit19.org/...p?134.last
Gran du kan sitta glatt o skratta åt SSG när jag o zip tog ut deras plutoon Smile
vi var med på eftersnacket, ja Smile
denna gången kunde piloten engelska, han var bra och gjorde sitt jobb. han och Recon samarbetade jätte bra i början.