Visa ämne
ARMA 1 LAN
|
|
Publicerat 2011-06-08 22:05
|
|
Tjena! Är så att det vankas LAN i sommar och vi hade tänkt lira arma 1 av den enkla anledningen att alla inte har supermegahaxxdatorer. Så jag undrar nu vilka moddar finns det som gör det roligt och spelbart. T.ex ACE . /Asterix |
|
|
|
Publicerat 2011-06-08 22:39
|
|
Citera Asterix skrev: du är medveten om att ArmA är ett av det mest krävande spelen man kan spela gentemot vad man får ut per prestanda och grafik? ![]() CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2011-06-10 01:01
|
|
Arma 1.18 och ACE 1.09 Hör av dig om du behöver nåt mission, jag har typ 100 eller så till A1. Ingen bryr sig om vad du INTE gillar.
Oxymoron: en sammansättning av motstridande ord, till exempel ensamma tillsammans eller Microsoft Works |
|
|
|
Publicerat 2011-06-11 19:11
|
|
Hade jag ingen aning om. Men kanske det var därför jag skippade arma 1 och gick direkt på arma 2 från OFP ![]() Så du råder oss att köra Operation flashpoint istället? Vi kommer var en 5-15 personer, men alla har inte så snabba datorer. Några blev dock avskräckta av grafiken på OFP.... ![]() |
|
|
|
Publicerat 2011-06-11 19:16
|
|
Folk med dåliga datorer gnäller på att spelen är fula? ![]() |
|
|
|
Publicerat 2011-06-11 19:22
|
|
Citera Asterix skrev: snackade du med mig? det ena behöver ju inte stoppa det andra. ![]() jag vet att de har patchat ArmA1 ganska duktigt, så det kanske flyter bättre nu. men annars så finns ju massa bra banor till OFP också. ![]() Föresten, allting beror ju på vad man kör för inställningar, man måste ju inte nödvändigtvis köra på max. ![]() men Flashpoint är fortfarande skitskoj! Har små funderingar på om jag ska slänga upp en dedicated på OFP med SFP4, bara för att. ![]() Men om intresse finns så kan jag nog överväga att starta en Flashpoint server iallafall. ![]() CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2011-06-11 19:25
|
|
Har redan en OFP server med WGL och SFP, good game ![]() |
|
|
|
Publicerat 2011-06-11 20:38
|
|
Jaså det. ![]() Då kanske det är din server som jag har varit inne och spelat på. ![]() CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
Gå direkt till forum: |