Visa ämne
 Skriv ut ämne
Queens Gambit - Expansion
jahapp nån som köpt det nån annanstans än sverige?
Släpps ju inte förrän den 12:e enligt de svenska shoppar jag kollat upp.

149 spänn från webhallen t ex, kan det vara värt om man vill köra alla
coola addons som kommer. Ja dom som nu kräver det förstås.
Kommer det nån ny patch sen eller wtf?

Har varit lite off-side Arma allmänt.(Elderscrolls, warcraft, jakt, etc)
_____________________________________________________________________________________________
Simma lugnt: Arma2 - F4:AF - SH:5 - FSX - RO:41-45
Ska komma en fristående patch 1.09 framöver.

Jag har beställt QG från webhallen men inte fått det ännu. Största vitsen med att köpa det verkar vara den nya ön. De flesta addons är ju redan släppta i tidigare patchar. Nya addons är bara DC3, HMMWV Limousine, MG mounted pickups och 6G30 granatmojäng.

Rätt magert men å andra sidan så är det inte så mycket pengar. Och va f-n, BIS behöver säkert mina surt förvärvade slantar.
tror nästan vänta lite och se hur snart ArmA II kommer.. fast lär dröja antar jag.
Expansionen kostar ungefär en taxi hem i fyllan, e väl inget att fundera över? ja just ja, den där nya ön var det ja. Najs Smile

Tror ju inte ArmaII kommer i början av nästa år om ens alls under 2008.
Hoppas jag har fel. Smile

_____________________________________________________________________________________________
Simma lugnt: Arma2 - F4:AF - SH:5 - FSX - RO:41-45
hmm, en taxi hem på fyllan låter trevligare än något spel som bara ökar ens geek poäng.. Smile
Ett par bärrs i baren till och gå hem Pfft
Fasen, jag har ju redan beställt spelet. Får bli en taxi hem från posten.
Hör mycket om QG, dock inte testat det än. Får se vad som sägs här!

Hell Yeah
Tja har spelat detta i 3 dagar nu och måste säga att det är riktigt bra tyker campaignen är roligare än den i orginalet.
Dock så är den inte bäst uttan OP Gloria tyker jag är den bästa campaignen såhär långt (Fins på nätet)

Dom nya objecten samt fordonen var helt ok. Synd att Hind inte var med men det har ju RHS fixt så Smile
Bor och jobbar i Danmark.
Mmm fick det i fredags och tänkte sätta mig ner och köra lite, verkar som singelplayer fått väldigt bra kritik.

Royal Flush kampanjen verkar mest intressant, låter som lite Jagged Alliance stil.
i.imgur.com/RaoBdkV.png
Har nu köpt det och ska installera. Smile
Lägger en order på det senare ikväll om Webhallen har det i lager Smile

Edit: Påväg :>
Redigerat av Dahlgren den 2007-10-17 20:05