Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Jag kommer snart hem..
Okey för göra en story short.

Visum problem, dumpat min flickvän och har typ 3 möjligheter.

1) Åka hem snart.
2) Stanna till typ 12 januari när mitt visum tar slut
3) Krångla med visum i Malaysia och försöka få visum stanna till mars.


Känner ingen motivation för krångla och fortsätta jobba här, det är kul pröva jobba osv men rent ekonomiskt är det typ förlust om jag måste flyga till malaysia osv.

Att åka hem i januari, känns som man bara missar julafton och födelsedagen.

Så blir alternativ 1, skall ta köpa biljett snart. Troligen stannar jag till 1 december på mitt jobb, dra till Bangkok och firar kungens födelsedag och sen flyger hem runt 10 december.

Detta innebär att jag kommer kunna fixa sidan lite mer och framförallt inte missar Armed Assault racet! Wink

See you guys soon.
You go girl. Wink
Tiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempo!!!

Lägg till brevid "Upskattat tid för ArmA" "granQ åter i Sverige om xx dagar"
Välkommen åter till Svedala.
Välkommen tillbaka till kylan granQ Wink
Så, varför dumpade hon dig?


Grin
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
Long story short.. vi tycker båda att respektive är perfekt för oss. Jag gillar hennes framåt anda osv, hon tycker jag är sån där trygg kille man kan lita på. Där är allt bra, men någon magi är det inte riktigt tala om. Visst händer ju att man dricker lite vin och magin kommer på plats.. men kan hända med vem som helst.

"kul" grej, eller "okul", (shar vet du kommer hata mig så sluta läsa här)

Skickade ett sms till mitt ex ex, bara för kolla om hon ville kanske ha en middag, snacka lite minnen osv innan jag åker hem. Hon bad mig ringa tillbaka, ringde och jädrans där är det magi kvar.. blir en eller 2 veckors besök.. men nähh, inte inleda något nytt. Dags avsluta thailand kapitlet för min del.


EDIT. Ugga, fixade en counter för min hemkomst.. se till ha OFP installerat eller något annat spel.
Redigerat av Granquist den 2006-11-21 08:06

Citera

granQ skrev:
"kul" grej, eller "okul", (shar vet du kommer hata mig så sluta läsa här)

Skickade ett sms till mitt ex ex, bara för kolla om hon ville kanske ha en middag, snacka lite minnen osv innan jag åker hem. Hon bad mig ringa tillbaka, ringde och jädrans där är det magi kvar.. blir en eller 2 veckors besök.. men nähh, inte inleda något nytt. Dags avsluta thailand kapitlet för min del.


You weak son of a bitch. Du kunde avslutat det snyggt, men inte då...

And it's hadoc, btw.
Redigerat av engen den 2006-11-21 12:35
du ser gamla vanor, Mo och shar..kommer ta tid innan lamnar systemet.


men sorry hadoc, bjuder pa en ol nasta gang du tittar forbi halmstad.
Våga Vägra Hadoc. Så jävla osant... Pfft

Citera

simon skrev:
Våga Vägra Hadoc. Så jävla osant... Pfft


Stora ord från en som gömmer sig i en plåtlåda, simon lille...

Pfft Grin Wink