Visa ämne
 Skriv ut ämne
Svenska röster....
Tjenamors! Tog upp gamla Ofp härom dagen och installerade naturligtvis sfp. Vet nån var man kan få tag i svenska röstpaketet? Och fler missions kanske..... Fortfarande kul att prickskjuta ryssar med ag90 hehe
hmm, borde finnas någon som har kvar det. Körde i princip aldrig med det efter SFP 3.0. Blev mer "nato + engelska + internationellt" för min del.

Kul att folk fortfarande lirar, så man hoppas att någon pallar fixa iallafall lite till ArmA II.. efter att vietnam fixas så klart Smile
Finns ett paket med banor att hämta i Filarkivet. Utöver det så är det nog ganska tunt.

Citera

clarence skrev:
Vet nån var man kan få tag i svenska röstpaketet? Och fler missions kanske.....

Jag KANSKE har kvar röstpaketet bland massa gammalt skräp, men inget jag direkt skulle tro. Darkstar hette nissen/gruppen som släppte det, ska undersöka själv om det finns på nätet någonstans fortfarande. Rörande att spela, jag är sjukt sugen på att köra min egenmodifierade crCTI med SFP Grin
OK! jag går in här o kikar då o då så om du skulle hitta den vore det soft om den kom på filarkivet eller att du skickar på nått annat sätt. Btw... tror ni på ofp2 till ps3? ofp på x-box var ju iaf stjärt tycker jag.
Jag har kvar röstpaketet, ska se om jag orkar ladda upp det nånstans.

edit: eller det vetefan... ska det inte vara nån DTA/voice.pbo?
Redigerat av Finarvas den 2007-10-19 18:37
i.imgur.com/RaoBdkV.png
jo det stämmer.