Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
Daffman borde få brölförbud?
Ja, Han borde lägga av med det. Ja, Han borde lägga av med det. 38%[3 Röster]
Nej, Han skrämde bort ubåten som kränkte våra gränser. Nej, Han skrämde bort ubåten som kränkte våra gränser. 63%[5 Röster]
Totalt antal röster : 8
 Skriv ut ämne
Dreamhack Winter 2011 24-27:e November
Halloj!

Tänkte kolla intresset för att sitta tillsammans på dreamhack vinter i år.
Det är alltså den 24-27:e November.

Jag ska dit hur som helst men alltid kul o träffa lite anropare (daffman not included, han brölade bara och stack iväg med tjejer...)

Http://www.dreamhack.se

Har ju diskuterats om lan men aldrig kommit till skott. Dreamhack ger oss en chans att slippa tänka på sovplatser och mat.

Posta gärna om ni ska dit men ska sitta på andra ställen.
Får se om jag får in min stationära Smile

Citera

sillburk skrev:
Jag ska dit hur som helst men alltid kul o träffa lite anropare (daffman not included, han brölade bara och stack iväg med tjejer...)



Om samåk med någon från Gbg kan ordnas kan jag gå runt och bröla på dig, chansen att jag faktiskt hittar en tjej där är väl försvinnande liten? Cool
Redigerat av Daffman den 2011-09-16 16:35
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
Kommer sitta som Crew i Game området Smile
hmmm
aldrig varit där, men man kanske ska överväga om tillräkligt många Anropare anmäller sig. Smile
ARMA2 LIR HELA NATTEN! Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:
hmmm
aldrig varit där, men man kanske ska överväga om tillräkligt många Anropare anmäller sig. Smile
ARMA2 LIR HELA NATTEN! Grin


Det tycker jag Smile Blir ju skitskoj. Tänk att vi blir de gamla gardet som sitter o kollar snett på alla kids som kör CS.
klart vi blir! hur funkar det? kan man boka grupp-indelning? ingen större lust att springa runt och leta efter er, speciellt med tanke på att det är högst troligt er jag ändå bara kommer spela med ändå... Pfft
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:
klart vi blir! hur funkar det? kan man boka grupp-indelning? ingen större lust att springa runt och leta efter er, speciellt med tanke på att det är högst troligt er jag ändå bara kommer spela med ändå... Pfft


Om vi bestämmer oss inom närmsta veckan håller jag i det nästa söndag. Så kan vi få iaf 10 pers 5 mot 5 med ryggen mot varandra. så är nog alla ganska nöjda tycker jag Smile
låter skitkul... Grin jag överväger faktiskt detta... Grin ska kolla in schemat.
Edit: Den 24 slutar jag klockan 12 och sedan är jag ledig till 28... det ser ju bra ut, men jag har ju ingen aning om det kommer vara pluggiplugg-vecka eller om det kommer vara slappa-vecka... Shock
Redigerat av Chris_Acrobat den 2011-09-17 12:49
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Ska man komma ditt med laptoppen HAHAHAH Grin

EDIT:Vart kommer den hållas i år?? Jönköping ??
Redigerat av Alwandy den 2011-09-17 11:53
bor fortfarande i Jönköping.. så kan komma dit över dagen och chilla, träffas för en öl eller vad som. Lan:a kommer jag nog inte göra.. flyttar ut den 1:a december så lär vara upptagen..
Äh, förstusan, det är klart att jag ska med! Ska börja kolla upp hur jag ska ta mig ner!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
850 spänn + frakt (av oss Grin)!
varför inte lägga in lite extra klirr och fixa lantröjor? Grin känner några som håller på med reklamprodukter, jag vill minnas att de kan fixa fram tröjor med motiv.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
haha sånt är kul. Jag är lätt på en anroptröja.

Citera

Chris_Acrobat skrev:
850 spänn + frakt (av oss Grin)!
varför inte lägga in lite extra klirr och fixa lantröjor? Grin känner några som håller på med reklamprodukter, jag vill minnas att de kan fixa fram tröjor med motiv.


Hmm jag kanske kan gänka på dej Chris?? Betalar halva bensinen om de krävs Pfft Annars tar ja tåg ^^ Får väl se om farsan går med på att skriva under att ta ledig under Dreamhack.

Citera

Julian skrev:

Citera

Chris_Acrobat skrev:
850 spänn + frakt (av oss Grin)!
varför inte lägga in lite extra klirr och fixa lantröjor? Grin känner några som håller på med reklamprodukter, jag vill minnas att de kan fixa fram tröjor med motiv.


Hmm jag kanske kan gänka på dej Chris?? Betalar halva bensinen om de krävs Pfft Annars tar ja tåg ^^ Får väl se om farsan går med på att skriva under att ta ledig under Dreamhack.

jag vet fortfarande inte hur jag ska ta mig ner. Pfft

Citera

sillburk skrev:
haha sånt är kul. Jag är lätt på en anroptröja.

då kan vi ju ha våra UID från ArmA på ryggen som fotbollspelare har sina spelarnummer på ryggen. Grin
Redigerat av Chris_Acrobat den 2011-09-17 18:36
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
eller så tar vi våra Anrop-ID. Smile
kom föresten på att även om vi inte får tag på tröja så finns ju http://fatstatement.com/, där skulle man ju kunna få något också. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Hade vart Nice!
men jobb och sådant kan vara krångligt!
Altså, det kan ha varit jag!
http://www.sweclockers.com/nyhet/1459...inter-2011
För den intresserade. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Wicked Smile har min plats bokad o klar.