Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Terrorisera Takistan Life på söndagkväll? :D
Tänkte att vi kunde dra ihop ett gäng ikväll och lira som civ/terrorister på Takistan Life... Jag kan fixa så vi har vapen och fordon och sen kan vi dra och råna banken och r*vknulla alla gringosnutar.. Grin
Typ 19:30-tiden? Vem är på? Grin
MVH / Preed
Workstation: [ Intel i7 2600K | Asus P8P67 Deluxe | 8GB Corsair Vengeance DDR3-1600 | Powercolor Radeon HD 5870 PCS++ | Crucial M4 256GB SSD ]
Server: [ Intel Xeon Quadcore E3-1230 3.2GHz | 8GB DDR3 | KVM over IP | 100Mbit uplink | CentOS 6.0 ]
varför? Anrop blir då ett gäng arslen som förstör för folk och vi kommer bli "mindre omtyckta" (läs extremt ogillade eller hatade) och folk kommer inte vilja låta oss vara med i turneringar, PVP, och andra saker...
men man kan ju byta namn....
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
Alltså, du kan spela som terrorist.. Det finns en terroristbas där man kan köpa vapen/bygga fordon osv.. Det hör till missionet.. Smile
MVH / Preed
Workstation: [ Intel i7 2600K | Asus P8P67 Deluxe | 8GB Corsair Vengeance DDR3-1600 | Powercolor Radeon HD 5870 PCS++ | Crucial M4 256GB SSD ]
Server: [ Intel Xeon Quadcore E3-1230 3.2GHz | 8GB DDR3 | KVM over IP | 100Mbit uplink | CentOS 6.0 ]
haha, låter kul! aldrig förstått mig på det missionet dock, men jag är på om jag inte är upptagen!
(troligtvis är jag det dock. Sad)
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
behöver man något addons eller liknande?
Vad är Takistan Life, en ArmA 2 PVP server kanske? Isåfall är jag inte på:/
Steam: BloodyVikings
det är ett RPG, som är baserat i ArmA 2, det har funnits sen OFP. Smile
tror inte det ska krävas någon addon, det var typ hela grejen vad jag förstod det som när jag spela det, men det var länge sedan. hade varit kul om de slängt in ACRE. Smile
men jag vet inte, det kanske de har.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Behöver bara OA.. Smile

MVH / Preed
Workstation: [ Intel i7 2600K | Asus P8P67 Deluxe | 8GB Corsair Vengeance DDR3-1600 | Powercolor Radeon HD 5870 PCS++ | Crucial M4 256GB SSD ]
Server: [ Intel Xeon Quadcore E3-1230 3.2GHz | 8GB DDR3 | KVM over IP | 100Mbit uplink | CentOS 6.0 ]