Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Anrop.Net är Anrop.Se och granQ dricker mer
Tja, det blev lite billigare såhär.. och sålänge jag betalar, reklam fri sida osv.. så får man ibland skita i .net.. hade börjat gilla den men skit samma.

Välkomna iallafall och grattis anrop.. över 1 år gammal nu.
Yay CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool
var det jobbigt att flytta servern från netland till svedenland?

/KentIntelligent
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
hipp hipp hora Wink
gjorde bannern.. lite större så ny namnet slår igenom Wink

Skall se om inte kan skicka ut ett mass mejl till alla medlemar, typ 10 på sidan, och 170 registerade. Se om man kan få hit dom igen osv.
Mycket fin logga gQ Smile. Tänkte fixa en bild/info som visar om ArmA servern är uppe/nere Grin
ah ja.. sånt vore nice. Även antal spelare eller något kunde vara schysst.

Och eftersom TS för inkorrupt är "utslagen" så kanske man kan be nosig (gjort innan men) om att skaffa ts viewer.
Tja, sitter med alla filer redo här, väntar på att få FTP-uppgifter men du är bara ute och leker med dina gurlz eller spelar, tänk om man hade ett liv Sad
hmm, du la upp "server panelen" på sidan nu va? Verkar inte alls lika bra, trots att servern är uppe står det "unable to connect" mest hela tiden.
Nope ligger på min webbserver fortfarande. Problemet är att den pekar mot en fast IP så ändras den är det kört Pfft. Du får väl köra på din gamla granQ.game-host.org eller nåt Smile. Får klura ut hur man presenterar informationen på en bild istället så det blir lite snyggare!

EDIT: Och plötsligt fungerade det :/
Redigerat av Dahlgren den 2007-11-19 12:37
Har faktiskt gamla granq.game-host.org, bör fungera iallafall.

Kom pa en besparing alla gör med .se jämfört med .net, en knapptryckning.. det ni Smile


Far ta fixa med det dar "skicka ut ett mail till samtiliga användare och meddela om flytten" ocksa. Men vill inte spamma sa alla ser varandras epost adresser, tror far gora php script som tar skickar ut samma meddelande x antal gánger med olika adresser varje gang?
Super!
tackar för mailet det gjorde iaf så att jag hittade hit igen
Då funkade modulen jag hittade för att skicka mail, super! Grin