Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
SFP co20 Predator
Här kommer ett till coop uppdrag till SFP 1981. Smile

Operation Predator
Beskrivning: En sovjetisk överste är och inspekterar trupperna på Sturkö. Uppdraget är att flyga in bakom fiendens linjer och tillfånga ta honom.

Antal spelare: 1-20, minst en behöver vara en duktig helikopter pilot. Smile
Tid: 30-60 min
Powder bifogade följande bild:fil:
sfp_co20_predator.zip [48.64kB / 377 Nerladdningar]
Najs!
Tackar! Uppdrag behövs alltid Smile
Najs, gillade de andra två uppdragen, även om sfp då var lite buggat vad gällde broarna + tgb 40 ammo.. nu är det fixat så skall pröva de igen.

Kör gärna ikväll om får igång arma igen
Du powder du får inte sätta ut mer en fyra fiender på banan annars klarar vi på anrop inte av att klara denAngry
Fler SA2 Batterier! Grin
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
Hehe blev uppdraget lite för svårt? Det är en svår balans det där med hur mycket fiender man ska sätta ut. Ska jag göra lite mindre fiendegrupper(4-6 man) till nästa uppdrag?

Om ni har förslag på uppdrag eller vad som skulle kunna göras bättre så tar jag gärna emot tipsen.
näh, jag tycker var bra. Inga klagomål, med rätt ledning, alla drar åt samma håll går det nog bra.


Den lilla stund jag var där tyckte jag det funkade rätt bra, men ibland känns det som att AI kan se vem som helst var som helst, genom vad som helst. Framförallt hade det nog gått bättre om ACRE fungerade som det skulle också, men man kan ju inte förutse allt Pfft

Jag kör gärna om det här när saker och ting funkar bättre, och gärna lite tidigare på kvällen än start halv 1 Smile