Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Vem är Skägget.
Jag gillar communityanda så tänkte kort presentera mig för jag kanske kommer hänga runt här inne.

Blev dragen hit av Finarvas, spelat lite airsoft ihop. Är nog äldre än de flesta märker jag hehe, på 33år. Antar att man skall prata lump och militärsaker som väver in Arma-kärleken Wink Jag gjorde lumpen 98-99 vid F16 Uppsala som insatsberedd skyddsvakt. Hade M45B som första vapen, sen AK4 och emot slutet även lite AK5 men primärt M45B. I gruppen var jag KSPskytten modell 58, tror inte modell 90 kommit ut till gröntjänst och värnpliktig verksamhet vid den tiden.. kanske har fel ?

Spelat Arma och givetvis även OFP en hel del, dels gjort en mängd egna missions men även trixat med lite addons. Jag gillar Arma just för dess coop-möjlighet, vilket jag är en stor fan av.. gillar skarpt att tillsammans som en enhet lyckas. PVP ger jag inte så mycket för, kan vara lite kul nån gång men sällan min styrka till varför jag spelar Arma.

Så kommer nog köra coop spel så mycket jag orkar med er. Har hunnit med att spela ett par kvällar.. men mer skall det bli !
Kanske även slänga upp lite egna missions jag trixar med.
Redigerat av SkaGGet den 2011-12-28 15:06
Välkommen
nja äldst är du inte, vi har ju folk här som borde börja bryta pinnar på kammen inför pension Grin
33?
pffft
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
Välkommen!

Ja vare inte du som var med och borda båtar ute i skärgården? :>
Hjärtligt välkommen! Kul att du hittat hit. Eller blivit insläpad kanske är rätt ord Pfft

33? Ja, vad säger man...
Nu sa jag inte att jag var äldst, mera att efter en överblick att jag såg ut att tillhöra ett äldre segment Smile

sillburk >>> Japp jag var med i skärgården och letade båtar Wink
Oden och SteelRat >>> Visste väl att några gentlemän skulle skratta gott åt min ålder Wink

Insläpad hit vette tusan, älskar ju coop och arma.. bara inte blivit av.. men nuså !

Och tackar för välkomnandet av er Smile
Välkommen Skägget. Hojta till på teamspeak om du har problem med ACRE så kommer jag till undsättningn. Windows 7 x64 har en tendens att bråka.
Stop. Hammertime.