Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Nytt PVP - Officers Concern
Har gjort en "stadsbana" och en större version där förhoppningsvis blir mer eldstrider.

Iallafall.. bilden förklarar ganska bra, varje lag har varsin "platoon leader". Uppdraget är helt enkelt att döda den andras.

För dock främja bra seriöst lirande och att inte platoon leader gömmer sig i ett hus medans resten av gubbarna springer runt och letar efter fiendens finns del regler.

Platoon leaders position uppdateras med 30 sekunders fördröjning. Dvs markern visar var han/hon befann sig för 30 sekunder sen. Övriga skyttesoldater kan bara skjuta när de är i närheten av sin gruppchef. Finns 2 grupper.

Tror skapar tillräckligt dynamik så ser fram emot pröva detta, kanske ikväll redan?


EDIT. Gjort stora versionen

EDIT 2.

Inte bästa filmen men en fraps som visar att detta pvp:et bjuder in till längre eldstrider. Tror aldrig kört ett pvp där vi haft så långa strider och det är riktigt skoj. Kanske ändras när folk blir lite varmare i kläderna.

Granquist bifogade följande bild:bilder:
oc.jpg stor.jpg

Redigerat av Granquist den 2012-02-02 21:09
hahaha, ja! Grin jag får dråga min flickvän och ge min unge mycket god mat så han sover rejält. Jag vill lira! Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Låter nice, definitivt på ikväll Smile
Tid ungefär? 20.00?
20.00 funkar fint för mig, kanske tom lite innan..
Låter bra Smile
säger grymt kul.. speciellt "big version".. nu behöver vi bara ännu fler spelare. 40vs40 sådär vore lagom Smile
Yaikes... 40vs40 kan nästan bli lite mycket tror jag, särskilt utan respawn och så. Det kommer ta jätte(JÄTTE)lång tid innan det blir ny runda. Pfft

Skulle detta vara något att dra in finnarna i? Då blir vi ju definitivt riktigt många iaf. Smile

Citera

Iggy skrev:
Yaikes... 40vs40 kan nästan bli lite mycket tror jag, särskilt utan respawn och så. Det kommer ta jätte(JÄTTE)lång tid innan det blir ny runda. Pfft

Skulle detta vara något att dra in finnarna i? Då blir vi ju definitivt riktigt många iaf. Smile


Inte om man har en timelimit.

Anrop, finnarna, ssg och naked fanatics PvP hade varit coolt! Grin
kan man inte köra body count till 40? vilketfall, 40 vs 40 på jättestor bana låter awesome! Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!