Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Vad har jag missat?
Som jag nämde i #anrop.se för några dagar sedan har jag ett nytt system som står i bitar och väntar på att plockas ihop.
Själv har jag inte haft någon större koll på vilka spel som kommit ut dom senaste två-tre åren, då det blivit en hel del pluggande och spelandet mest gått ut på nån FIFA match på kexbox innan krogrundan.

Här är vad jag lurat på att införskaffa hittils:

Arma - Givet köp eller väntar jag på tvåan?
WiC - Likaså. Lirade igenom SP hos brorsan när det kom, nu blir det köp för MP.
CoH - Finns det månne paket med expansionen? Isåfall blir det nog investering där med.

Så vad är, spelen ovan borträknat, det bästa ni lirat på PC de senaste åren? Inga krav på genre, så länge det är kvalität! Grin
Tetris kom för ett tag sedan, det är najs Smile

Annars har vi ju Fallout 3 som är påväg till hösten
och givetvis "The Orange Box" (Hl2: EP2, Team Fortress 2, Portal) 3 spel i ett Smile

Citera

ugga skrev:
...givetvis "The Orange Box" (Hl2: EP2, Team Fortress 2, Portal) 3 spel i ett Smile

Orange Box innehåller även HL2 och HL2: EP1, så... 5 spel i ett Grin
10$ rabbat den här helgen, eller nått... skynda skynda!
Dollarn är så låg endå
Var köpa? STEAM?
kan man spela CS då? eller ngn annan mod.. eller är det gay?
kram
Redigerat av 8041_Holmberg den 2008-03-20 13:28
----------

Det finns bara ett I5 och det är nedlagt.
Steam är där man köper.. tänk typ MSN + webshop.. smidigt som fan, du bara loggar in och vips har du dina spel (måste tankas ned så klart men ändå)

Kolla:
http://steampower.../index.php

då köper du tex CS spelet och vips kan du tanka ned insurgency som är vettigt.. eller kör du steam och köper Red Orchestra för 19 dollar som med nuvarande kurs kostar ungefär typ nästan inget alls..