Visa ämne
SpectatorScript on the way
|
|
Publicerat 2012-07-09 15:29
|
|
Det har varit tråkigt att inte ha ett spectator mode i spelen. Jag kan lätt joina ett spel bara för att göra spectator om jag vet spelet körs lite seriöst eller roligt gamemode. Såväl när man blir utskjuten tidigt som jag verkar ha en förmåga att bli; så saknas ett bra spectator script. Har trixat med ett par stycken och kommit så här långt. Kommer få med det i OP Takeover som jag trixar med nu. Gjorde youtubeklipp > http://youtu.be/uF6BMPBiN9g |
|
|
|
Publicerat 2012-07-09 17:19
|
|
Härligt. saknas.
Pretty disabled, Regards.
|
|
|
|
Publicerat 2012-07-09 19:06
|
|
Mm är en bra idé! | |
|
|
Publicerat 2012-07-09 19:19
|
|
Jag undrar vad det var för spectate script som vi använde när vi körde coop med finnarna på chernarus det var riktigt bra The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-07-09 20:19
|
|
frääääsigt !!!!!!!!!
|
|
|
|
Publicerat 2012-07-10 10:41
|
|
vore fräsigt om man kunde få till så att man kan slå på hårkors och IR också, så kan man leka UAV
Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2012-07-10 12:39
|
|
UAV-spectator hade varit riktigt fräckt! dock tror jag att det kan se klumpigt ut.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-07-10 16:04
|
|
går säkert lösa så det blir ok i have faith in you Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2012-07-11 21:37
|
|
Med ett par dagars fixande så har jag lyckats med följande. Om förutsättningen är: * Spelaren kan inte få Revive utan dör direkt i spel, då kan denne direkt få spectator-mode, istället för fågel. * Om spelaren har Revives i spel kan man inte ha spectator-mode igång. Då får man ha Civilians man kan respawna till eller en Side som man kan respawna som; som i sin tur via AddAction kan använda spectator-mode. Man kan använda en Side som inte är i spel för spectator-mode. Dvs man kan alltså komma med efter ett spel har dragits i gång och antingen frapsa eller bara kolla. Att installera eller använda i sitt mission; är inte så svårt. Man lägger in scripten i sin mapp. Man adderar lite kodrader, sen kör man. |
|
|
Gå direkt till forum: |