Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
WarThunder beta
Några andra som lirar warthunder betan?
Tankat hem idag men inte hunnit pröva, kanske dra ihop ett gäng vid 19.00 imorgon?
http://warthunder.com/
Hur funkar free to play är det som wot, betala så levlar du snabbare men möjlighet att grinda upp eller är det strikt betala för att få häftiga grejer?
ingen aning, men är väl samma gäng som bakom WOT, så antar är samma system? Under betan brukar det väl dock vara som om man betalt.

Citera

granQ skrev:
[...] men är väl samma gäng som bakom WOT [...]

Det är det väll inte?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Nä det är det inte... verkar vara ännu en ripoff på world of warplanes Pfft

Citera

Finarvas skrev:
Nä det är det inte... verkar vara ännu en ripoff på world of warplanes Pfft

som World of Planes? som är äldre än World of Warplanes? Pfft
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
ah kanske det.. iallafall, efter att testat. Helt ok men fick inget ljud (säkert för jag alt tabbade).

Som airquake i il2 var känslan fast rätt schysst.

En review efter typ 5 minuter lirande.. men jag gillar att bomba markmål så det var kul för mig Smile
Har betan på war thunder och Warplanes och kan konstatera att war thunder är realistik samt bättre grafik som körs på wings of prey motorn och har damage system medans warplanes kör world of tank motorn och har dålig grafik samt flygplanen känns som pansarvagnar som flyger och svänger segare än än king tiger.
jag signade upp i veckan för betan. hur lång tid tar det ungefär innan man får svar? såg någon video på YT och blev kär i spelet Smile
Har lirat en hel del senaste veckan med en kompis.. känns klart bättre än WoWP och mer realistisk skada osv, men är väll gajin som gjort IL2 också??

vilket som, så just nu väntar jag på att ett bra squad system ska komma så man kan spela med varandra bättre än att klicka på "kör" samtidigt och hoppas man hamnar på samma team.

Det man kan köpa är olika typer av poäng och singleplayer dlc mission packs.
för poängen kan man växla in till pengar ingame eller snabb träna upp sin crew och gunners, eller konvertera den free xp man tjänar ihop.
så visst kan man få ihop bra tränad crew snabbt, men måste ändå spela för att levla upp levelng för det land man spelar som så man kan "forska" fram nya plan.