Visa ämne
 Skriv ut ämne
Referensbilder och irl erfarenheter
Hej ny här på forumet men har följt sfp sen ofp. Och är mäktigt imponerad av hur mycket tid och vilken kvalité ni får ut! Nog med smicker.
Men om behovet finns så vill jag gärna ge lite tillbaka. Jag har många bilder och erfarenheter som kan användas som referens från GU (Ing2) NBG (Ing2) Och nu senast och flest FS21 (Affe) Det är allt från Patgb203, Galt, Strf 90c, Nya stridsvästen. mm.
Då är ju dessa fordon fältlastade vilket höjer realismen ett snäpp. Bara o hojta till.

Citera

Hofer skrev:
Hej ny här på forumet men har följt sfp sen ofp. Och är mäktigt imponerad av hur mycket tid och vilken kvalité ni får ut! Nog med smicker.
Men om behovet finns så vill jag gärna ge lite tillbaka. Jag har många bilder och erfarenheter som kan användas som referens från GU (Ing2) NBG (Ing2) Och nu senast och flest FS21 (Affe) Det är allt från Patgb203, Galt, Strf 90c, Nya stridsvästen. mm.
Då är ju dessa fordon fältlastade vilket höjer realismen ett snäpp. Bara o hojta till.


Nya stridsvästen är jag väldigt intresserad av i o me att jag sitter o arbetar med den för tillfället Smile
Trevligt Hofer Smile

Refbilder behövs alltid och någon som kan ge lite input på vad som faktiskt används i försvaret är ju jäkligt nice
Redigerat av Vort den 2012-08-19 13:54
Som sagt bara o hojta till o ev lägga till på msn så hjälper jag gärna till om jag kan
Bilder av insidan på Galten vore toppen.
Har du några bilder på G Hofer?
Har en del. men aldrig nån av er som är inne på msn. Något annat förslag?
ah, har en annan adress för msn än vad som står här men jag lägger till dig nu.
Redigerat av Vort den 2012-08-30 23:59
Jag kan fixa detaljbilder på bv 206 ifall någon är intresserad, det är väl det "speciella" jag kan erbjuda..
@Hofer: Jag är inne varje dag på msn. Konstigt att du inte ser mig.
Sebastian, jag behöver bilder på förarmiljön, instrumenten osv.
Taget, fixar det om några veckor
De ä skickat nu steelrat
63 sidor med bilder och spekulationer från det muppigaste forumet på nätet!
http://www.milita...s-and-News
@Hofer: Perfekt, tackar!
@Hofer: Vad är det för mojäng som sitter i taket? Se bild IMG_0518.JPG