Visa ämne
 Skriv ut ämne
Anrop's policy för inspelning?
Hejsan. Helt nyreggad och fri från lera på stövlarna, jag har en liten fråga då jag har en tendens att spela in allt jag spelar (se signatur etc...)

Har Anrop någon form av policy för inspelning vid uppdrag? Är otroligt intresserad av att börja spela med större grupper (hållt mig till 4-8 personer tidigare) och undrar då om det är OK att spela in dessa, olika communityn har olika regler.

(I övrigt så önskar jag lite info hur man hoppar med ett uppdrag på fredagar eller söndagar, spenderat 30 min på forumet, mer är antingen dum i huvudet, blind eller både och...)

//cheers
Redigerat av figgehn den 2013-03-25 09:04
Ja, hej hej!
bara att spela in.. vi brukar ha 1-2 som streamar live dessutom.

Policyn på Anrop har överlag alltid genomsyrats av:

Högt i tak och öppenhet..

Det finns så många andra ställen där det är viktigt att följa speciella regler osv, så Anrop är lite norrlandsguld.. där man kan vara sig själv Smile

Så bara hoppa in och börja filma.. + poäng för snygga ihopklipp! Smile

Förövrigt, kolla igen imorgon/onsdag så kommer anmälningen för söndagsliret vara upp skulle jag gissa. Då är det bara att ta en lämplig plats som man gillar, "först-till-kvarn" som gäller, förslagsvis undvik chefsroller tills du lirat lite med oss.. men de är egentligen öppna.
Redigerat av Granquist den 2013-03-25 09:11

Citera

granQ skrev:
bara att spela in.. vi brukar ha 1-2 som streamar live dessutom.

Policyn på Anrop har överlag alltid genomsyrats av:

Högt i tak och öppenhet..

Det finns så många andra ställen där det är viktigt att följa speciella regler osv, så Anrop är lite norrlandsguld.. där man kan vara sig själv Smile

Så bara hoppa in och börja filma.. + poäng för snygga ihopklipp! Smile

Förövrigt, kolla igen imorgon/onsdag så kommer anmälningen för söndagsliret vara upp skulle jag gissa. Då är det bara att ta en lämplig plats som man gillar, "först-till-kvarn" som gäller, förslagsvis undvik chefsroller tills du lirat lite med oss.. men de är egentligen öppna.

Om man säger så här; ska bli otroligt skönt att inte ha en chefsroll, slutar med ett av tre scenarios: A. Jag dör och blir sur B. Alla dör och jag blir sur C. Jag blir sur även om gruppen klarar sig Wink

Snabblänk till "sur-figgehn"
http://youtu.be/y2cz1x1msaU?t=9m50s

Vet inte om det är bristande ledaregenskaper eller om de jag spelat med haft dålig disciplin, hur som helst, tack för svar så ska jag boka in min söndag Smile
Ja, hej hej!
jäkligt flashigt intro Smile vilka program har du gjort det i? AE? C4D?
i.imgur.com/Y1jSqWd.gif

Citera

Topex skrev:
jäkligt flashigt intro Smile vilka program har du gjort det i? AE? C4D?

En av mina "kollegor" (DualDGaming (jag kör DualDGaming ExtrA)) som köpt det från någon site.
Är skapat i After Effects tror jag.
Ja, hej hej!