Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Anrop Media Tab
Jag hade innan gjort ett förslag om att ha en Media tab på anrop där mer välgjorda/bra videos eller vilka anrop bilder som helst kunde postas. Jag tror det var Subroc som sa att det var möjligt men kanske behövdes ett mer konkret förslag, Så jag hade bestämt mig för att skapa en hel topic om det.

"uppbyggnad" jag pratar inte Html just nu utan jag menar hur jag tänker att det ska se ut. Först kanske man kan ha en huvudtab som heter Media. Där i finns det 2 tabbar som heter Bilder, sen en under som heter videos. Eller så har man allt i ett. Media ska vara en sån tab som t.ex Start, eller Forum som jag sitter och skriver på just nu! Jag har photoshoppat ett förslag hur det kanske kan se ut. Jag letar inte efter feedback på bilden för det är bara en prototyp.

Jag ger credits till Topex för bilderna som jag har använt som referens:
102.imagebam.com/download/-bpMDtaIVAlReCVURi4mPg/24599/245981686/Anrop%20Media.jpg
http://102.imagebam.com/download/-bpM...0Media.jpg

Något sånt kanske om det är skapbart. Jag har som sagt ingen aning om hur ni editerar Anrop. Hur komplicerat det är eller hur mycket makt ni har. Jag förväntar mig inte att ni gör något sånt här för jag vet att det är jobbigt att scripta, Hur bra ni är dock det vet jag ej. Tack för mig.
"No one leaves behind"
Hur är skillnaden mot de Media-trådar som kommer upp efter en OP? Ett alternativ som jag funderat på sen tidigare vore att låta deltagare på en OP lägga upp bilder på anmälningssidan och att då istället för att visa rooster så visas bilder/filmer.

Citera

ZiP skrev:
Hur är skillnaden mot de Media-trådar som kommer upp efter en OP? .


Det är väl mer att alla är samlade på en plats och att man kan scrolla igenom. Jag tänkte för att man bara skulle ha videos.
"No one leaves behind"
Har jag aldrig sagt? Videjo? Är det som kinomategrafen?

Citera

subroc skrev:
Har jag aldrig sagt? Videjo? Är det som kinomategrafen?

Jag har ingen aning, tror det var ZiP trots allt .Ursäkta om du inte gillade ditt namn med härPfft
"No one leaves behind"