Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Det här var ju tråkigt
Jag kom tillbaka till denna community för att det var den enda platsen jag kunde komma ihåg där jag hade folk jag mindes att jag kunde prata med.
Arma 3 hade släpts, SFP skulle bli portat och det fanns inte någon unge ifrån Växjö som stammade i Teamspeak; trodde jag.

Jag får ett pm från GQ att jag inte får delta i Söndags OP när ungen är med. Jasså, han är tillbaka.
Jo, han kom två veckor innan jag kom hit.

Jag har haft ett underbart år. Jag har lett en klan med 150 medlemmar och spelat Arma 2 mer än aldrig förr.
Sen blev två stycken maktgalna och tog över hela klanen med list och lögner. Jag insåg att jag slösade alldeles för mycket tid på att sitta och spela spel.

Sedan insåg jag meningen med livet och väckte förmågor som låter mig se klart. Det enda jag ser i denna communityn nu är en person som inte kommit någonstans i livet, styr med blinda ögon och minns allting som om det var igår. Jag antar att du inte vet vem Ainsley Harriott är i heller.

Och sen var det den där delen av mitt liv då jag blev anmäld för tre fall av ofredande. Riktigt lärorik händelse.

Jag vill tacka alla ni som tog emot mig med öppna armar utan att döma. Ni har något som ni borde lära en och annan.
Stop. Hammertime.
Jag har aldrig sagt att du inte får delta. Den dagen du lär dig att lyssna på andra och följa de spelregler som förväntas så kommer du inte ha några problem.

När världen istället skall anpassa sig till dig hela tiden kommer du få fortsätta att kämpa i motvind.

Förutsättningarna gäller fortfarande: Du får delta på anrop, men jag säger att du inte får ta gruppchefsroll. Simple as that, antingen accepterar du det och är med utan gnäll.

Eller får du lämna, att hålla på skicka PM, skriva på chatten och forumet kommer inte göra någon skillnad.

Anpassa dig efter de regler vi har, svårare än så är det inte.

Du har bränt mitt och många andra's förtroende och du har en jävligt lång resa för att få tillbaka det. Att spela utan att "bossa runt" är det alternativet jag erbjöd dig men något du inte tog.
Att komma tillbaka och börja med att börja tjöta om det här var ju typ det sämsta du hade kunnat göra, Mossa.
Om du nu verkligen har förändrats så kan du bita ihop, gilla läget och försöka arbeta dig upp igen.
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride