Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
En liten undersökning!
Nu när den värsta A3 hysterin har lagt sig skulle jag vilja veta om de finns något intresse för A2 kvar?

Själv är jag lite less på att harva runt på Stratis och anfalla Agia Marina om och om igen. Så jag slänger gärna ihop nåt OP i A2 om de finns intresse.

Vill du spela Arma2 så posta i den här tråden så jag ser vilka ni är!
Jag vill definitivt spela A2, då och då.
Det känns ju väldigt kantigt när man går tillbaka från att ha spelat A3, men som du säger är det ju lite tjötigt att återbesöka Stratis varje söndag. Man kan ju hela ön utantill och i sömnen, nu.
Även kul att använda sig av andra fordon, MH-6:an och Ifriten är lite uttjötade ett tag framöver.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Gör en snygg konvertering då, få över tex chernarus till A3 miljön. Finns förklarat hur man gör och även tillägg för sånt. Så behöver man inte "gå tillbaka" allt för mycket.

Personligen så har jag avinstallerat allt vad A2 heter, men kan tänka mig göra lite installerande om det går till A3 miljö så att säga. Men spela det som grund; mjää känns inte aktuellt. Men håller helt med om att Stratis känns seg..
Det låter jag någon annan göra :3
Men som sagt handlar det även om bristen på fordon och utrustning, dvs det som gör A2 till ett fullt spel och A3 till en alfa.

(egentligen hade jag varit nöjd om jag bara fick en BlackhawkFrown )
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
http://www.armaho...p?id=20107
Älgar gillar faktiskt också honung!
A2 är fortfarande bättre än A3!

Behövs absolut fler a2 spel!
Lättare än så att göra A2 -> A3

http://www.reddit...ff_to_the/

Behöver bara kopiera lite filer, göra en Arma2 mapp, ta bort lite filer i mappen, och ta in den som addonmapp, klart
Visst går de att använda andra kartor i A3, men i övrigt är de tunt med innehåll än så länge. (Hoppas på att någon ska släppa nåt annat än retextures snart för just nu leder nog sfp på mest eget matrial...)

Så vill ni spela A2 något de kommande två- tre månaderna innan mer innehåll har släppts till A3 så är de intressant, vill man inte de så behöver man inte de.
En liten fågel viskade att flygplanen skulle officiellt släppas i A3 nästa månad. Räkna med att det hänger med lite flera saker då också!
Redigerat av Humlan den 2013-04-21 18:46

"Ring så spelar vi"
möjligen då senaste versionen av Unsung, kom massa nytt i det..

men annars är jag mer inne på spela arma3.. och flygplan har vi redan.

Jag hoppas att nästa veckas OP kan bli något mer spännande.. men faktum är att vi på våra OP's knappt nyttjat helikoptrarna ännu.

Citera

granQ skrev:

möjligen då senaste versionen av Unsung, kom massa nytt i det..

men annars är jag mer inne på spela arma3.. och flygplan har vi redan.

Jag hoppas att nästa veckas OP kan bli något mer spännande.. men faktum är att vi på våra OP's knappt nyttjat helikoptrarna ännu.


"Officiella"

"Ring så spelar vi"
Jag hade inte tackat nej till Arma 2 scenarion.
Kommer skriva upp mig på det också om det läggs upp. Smile
I AM WAR
Jag spelar vad som helst Smile

Stratis börjar bli ganska nött, så jag skulle helst se att vi alla tog och importerade A2-kartor till A3. A3 flyter mycket smidigare i alpha än vad A2 någonsin gjorde så det enda som saknas just nu är lite leksaker att kriga med, och mark att kriga på Smile

Saknar framförallt våra storskaliga OPs i Takistans sandstormar med Galt och helikopetrar. Frown
JAG ÅNGRAR MIG !!!!!!

När skall vi spela Arma 2 ???

Citera

SkaGGet skrev:

JAG ÅNGRAR MIG !!!!!!

När skall vi spela Arma 2 ???


Så länge det inte finns en fungerande ACE till A3 så känns faktikskt A2 mer lockande just nu...
Ja, hej hej!
Jag skulle rösta på att köra A2 kartor i A3 motorn. Som Iggy sa.
i.imgur.com/Y1jSqWd.gif

Citera

figgehn skrev:

Citera

SkaGGet skrev:

JAG ÅNGRAR MIG !!!!!!

När skall vi spela Arma 2 ???


Så länge det inte finns en fungerande ACE till A3 så känns faktikskt A2 mer lockande just nu...

Jag måste faktiskt ta och hålla med. ACE är ju så himla fantastiskt!
Älgar gillar faktiskt också honung!

Citera

Topex skrev:

Jag skulle rösta på att köra A2 kartor i A3 motorn. Som Iggy sa.


Ärligt talat, efter idag börjar jag faktiskt fundera jag också.... Pfft Om inte annat så ska vi nog vänta med något mer seriöst i arma 3 tills de har kräkts upp nästa patch till oss, det här var inte spelbart någonstans Pfft

Ace i all ära, men i A2 har jag nästan bara upplevt problem i samband med spel med den modden...

Jag röstar för Unsung! Musik, helikoptrar och lite härligt amerikanskt helyllevåld! Smile
CWR2, I44, Unsung yesplz!

Citera

Finarvas skrev:

CWR2, I44, Unsung yesplz!

Jag har jäeeeevlig koola uppdrag till CWR2 för jag är jäeeevlig kool snubbe.
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg