Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Enheten - Arma 2/3 grupp
För kännedom så har jag gjort följande inlägg på Enhetens forum: (http://forum.enheten.info/index.php)


Hejsan gubbs!

Ni är välkomna att utmana oss på Anrop när ni känner er mogna Smile

Vi är en grupp som spelat ofp/ArmA i ett antal år och tar gärna en strid mot andra klaner/grupper.

Titta gärna förbi på vår sida http://anrop.se/news.php

Vi håller också på med att ta fram svenska vapen och fordon till Arma 3. Finns redan för Arma 2 om ni är intresserade. Vi kallar det för sfp - Swedish forces pack. Gå in på vårt forum så hittar ni mer info.

Sedan måste jag lägga in en protest mot ert påstående "Sveriges första sida dedikerad helt till spel serien ArmA" - Lite bättre koll från er sida hade varit önskvärt då sfp och Anrop funnits i ca 10 år.

Men annars så är det kul med en ny Arma 3 grupp, välkomna! Hoppas vi ses!
Sedan är jag ju själv knappt med och spelar så det är ni som får ta smällen om de dyker upp - Sorry. Hoppas ni inte tar illa upp för vad jag skrev
Bring em' on I say!
i.imgur.com/Y1jSqWd.gif
Tack Topex!

Citera

Topex skrev:

Bring em' on I say!


+1
Ja, hej hej!
gärna
history is written by the victors
Är det inte en en regel på det forumet att man inte får göra "reklam" för andra svenska Arma-communities?

Edit: Hittar inte ditt inlägg så det är nog raderat.
Killarna bakom det "communityt" vill antagligen inte erkänna Anrops existens :3
Redigerat av KaptenKilt den 2013-05-05 12:58
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Fast nu var det en utmaning, anrop brukar ju klå de flesta förutom finnarna, de är förjävliga Smile

Citera

KaptenKilt skrev:

Är det inte en en regel på det forumet att man inte får göra "reklam" för andra svenska Arma-communities?

Edit: Hittar inte ditt inlägg så det är nog raderat.
Killarna bakom det "communityt" vill antagligen inte erkänna Anrops existens :3


Dock är ju dom det första svenska Arma communityt så det är bara att rätta sig i leden.

...Eller så är dom bara tre stycken och 3 vs 30 är ju inte så kul


Edit: Var en kille som letade svenskt arma community, så jag tänkte vara snäll och svara ;D
Efter ett mycket skrivande fick jag följande i ansiktet:
Meddelandet sparades, men måste godkännas av en moderator innan det visas offentligt. Du kommer att underrättas när ditt inlägg har godkänts

"Hej S0dA.
Skulle rekomendera "Anrop" som funnits sedan 2006.
Själv så har jag spelat med dom du en dryg månad, är du nyfiken på hur det ser ut när vi spelar så finns det klipp på min YouTube-kanal: "DualDGamingExtra"

Finns inga riktiga krav för att gå med, samt att man spelar när man själv har tid då de flesta är över 25 och har barn, partners och jobb som ibland är ivägen. Men vi lyckas ändå vara runt 30 personer varje söndag då vi kör Arma3. Två senaste lördagarna har jag varit med och spelat Arma2.

I övrigt finns det ett par Anrop-servrar uppe, och det är bara att filtrera på "Anrop".

Hade gött"

Redigerat av figgehn den 2013-05-05 14:19
Ja, hej hej!
Jag kommer snart ta bort denna tråden för nu pratar folk om ett annat forum! Wink
weee Smile dom har "godkänt" min och råttans poster Grin

http://forum.enheten.info/viewtopic.p...?f=21&t=16

Nu får vi hoppas de antar utmaningen så vi kan få en trevlig PvP OP ;D
Ja, hej hej!
det låter spännande
history is written by the victors
Kanske inte så snyggt att rekrytera folk på andras forum nä.
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
Fast det var ingen rekrytering utan en inbjudan till spel mot Anrop

Citera

theOden skrev:

Kanske inte så snyggt att rekrytera folk på andras forum nä.



...samt att i den tråden frågar en nisse om olika grupper Smile
Ja, hej hej!

Citera

granQ skrev:

Jag kommer snart ta bort denna tråden för nu pratar folk om ett annat forum! Wink



Jag ser din Wink men känner ändå att jag behöver kommentera dig och vad jag som Anropare står för.

Ett öppet och prestigelöst utbyte av vad som finns i omvärlden i form av andra grupper och forum ser jag endast som positivt. Vi kan inte, och ska inte, vara en isolerad ö i Arma-/ soldatsimvärlden. Vi ska heller inte ignorera andra grupper med liknade inriktning eller vara fördömande eller nedlåtande mot dessa.

Vi lever i konkurrens med allt annat på Internet och det är genom vår attityd mot andra grupper och individer som vi kan skapa den stämning och atmosfär som vi vill ha här på Anrop. Det är upp till var och en här att sätta sin prägel på vad Anrop står för. Tillsammans är vi starka och gör oss ett namn -Bygg på det!

Klart slut
/Steel rat
aaaaaaaand its gone Sad
http://forum.enhe...?f=21&t=16
Ja, hej hej!
Min tanke är att om man förbjuder folk att prata om andra måste man verkligen känna att sin egna sida, grupp är good enough utan att ens medlemmar endast stannar pågrund sv okunskap?

+1 till steel rat, men längesen vi körde joint ops, men segt med svenska grupper. Tycker vort skall styra upp något med t ex the naked fanatics.
Naked? Var det dem som vi tog olika färger med?
Altså, det kan ha varit jag!