Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Luna
Ordergivning: Kommer på söndag.


korrekta callsigns kommer snart också, tack till Toktotte.
https://docs.google.com/document/d/1e...sp=sharing
Redigerat av Granquist den 2013-06-17 14:33
Det är nästan så att jag kräver att få Totte som GRG-skytt igen! Wink
granQ > Du fyllde i fel forums ID i OP modulen, den hänvisar till något annat än 1758.
tackar Smile
granQ, kan du inte fixa till kpisten så den ligger bättre i handen? Blev sugen på att lägga rabarber på en sådan på söndag.. samt en tomteluva såklart. Smile
Synd att man inte är hemma då Frown funderade på att göra nåt liknande själv så hoppas de blir fler chanser.
vi kör på vanliga builden som vanligt, men tänk på om ni växlar till dev build är det 1 gb att tanka ned via steam, så tar en del tid.
eftersom head fick storhetsvansine och la in backblast på ALLA vapen får det bli en 200 kb fix ikväll, så ni vet.

Återkommer när fått chansen att pröva själv hemma.
Förresten, beroende på hur sent det blir skulle jag vilja pröva landningar på Visby i MP Smile
Följande gäller

Standard arma alpha.
0.1.6
https://github.com/Dahlgren/SFP-A3/ar.../0.1.6.zip

sen denna patchen

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1...ickfix.zip
För de som vill ha en komplett zip-fil med patch o allt, https://github.com/Dahlgren/SFP-A3/ar...kblast.zip
Helt meningslöst att spela ett OP när inte AI är aktiverat för spelarslotsen från första början.

Citera

Giant skrev:

Helt meningslöst att spela ett OP när inte AI är aktiverat för spelarslotsen från första början.


+1 det är viktigt att man ser till att AI är satt på samtliga fyllda slots

also name and shame:
i.imgur.com/DEDj1FJh.jpg
i.imgur.com/jkSaSy1h.jpg
i.imgur.com/NuSQqn2h.jpg

Grattis Eriz med att på egen hand mörda ca tjugo anropare uppställda i led
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Att man råkar slänga en granat det händer alla. Men att efter den lämnat handen och sedan bara hålla käft ....
Redigerat av Fluzz den 2013-06-23 21:24

Citera

Giant skrev:

Helt meningslöst att spela ett OP när inte AI är aktiverat för spelarslotsen från första början.


sorry, visste inte det där.
1. Binda om din G
2. Läs vad som faktiskt står innan en OP. 18:55 kolla detta forum
3. Lyssna på vad som sägs
4. Var i Tid
5. Om något frågar något så ge ett svar, hade ett exempel där det tog över 10 sek innan jag fick ett svar på frågan:

Kommer dom från norra eller södra vägen?
Detta för att vi hade 99% som satt och kikade in i en gear låda.
Svaret jag fick: "De kommer från väster"... Sad
Så säger frågan igen; kommer de från norra eller södra vägen och får återigen samma svar...


Kaffe eller Té?
JA tack...
Ja, hej hej!

Citera

figgehn skrev:

1. Binda om din G
2. Läs vad som faktiskt står innan en OP. 18:55 kolla detta forum
3. Lyssna på vad som sägs
4. Var i Tid
5. Om något frågar något så ge ett svar, hade ett exempel där det tog över 10 sek innan jag fick ett svar på frågan:

Kommer dom från norra eller södra vägen?
Detta för att vi hade 99% som satt och kikade in i en gear låda.
Svaret jag fick: "De kommer från väster"... Sad
Så säger frågan igen; kommer de från norra eller södra vägen och får återigen samma svar...


Kaffe eller Té?
JA tack...


Haha lite småkul jag var inne på TS i några minuter innan ni började. Men var det inte att de kom in från en helikopter eller nåt till slut? =)
Fast förstår vad du menar, sist jag frågade om nåt som jag inte visste om så fick jag svaret "Jag tänker inte besvara den frågan.". Känns lite... jag kan inte allt om ArmA, brace yourself for dumb questions. Help a brothah out yo. :'(



EDIT: Några videos som kommer upp från det här OPt förresten?
sorry för granaten lovar att inte göra om det
Inte en chans att granaten inte var kastad med flit. ^^
Jag bet om ursäkt för mitt försvinnande men saker föll ihop runt mig. Bildligt talat då.
Jag lovar bättring och ska försöka att ignorera livet nästa vecka. Jg hoppas allt löstes i alla fall
Altså, det kan ha varit jag!