Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
[A3]Blue Crown E03 - Savior
1. Orientering
Invasionen är inledd. Romeo Mike har säkrat och upprättat försvar av Bodegan.
India Mike har grupperat sina granatkastare vid UPK100.
Delar av Quebec Mike befinner sig i transportflygplan på väg mot Bodegan för att påbörja förstärkningen av bataljonens position.
Zulu Mike har sina helikoptrar i Bodegan och är beredd att bedriva trupptransport.
Kilo Mike har två grupper i norr och en i Bodegan. Kilo Mike har i Zingo säkrat underrättelser om att svenska krigsfångar finns på Stratis.

2. Egen Uppgift
Kilo Mike ska undersöka den plats som bedöms vara fiendens krigsfångeläger och om möjligt frita fångarna.

3. Genomförande

Echo och Foxtrot Kilo bedriver spaning till fots längs fronten. Identifiera svaga och starka fientliga positioner. Försök bryta igenom fiendens linjer.

Hotel Kilo rör sig mot FOX och förbereder inbryt.

Zulu Mike är underställd Kilo Mike för operationen.

4. Uthållighet
Sjukvårdare finns i Plutch-grupp. Begränsad möjlighet till medevac finns med Zulu Mike 30.

Buren ammunitionsmängd är det som gäller.

5. Ledning
Samband sker över PRC-343 (Inom gruppen) på följande kanaler:
Kanal 1 KM
Kanal 2 EK
Kanal 3 FK
Kanal 4 HK
Kanal 5 ZM 30

Samband sker över PRC-148 Inom plutonen på följande kanal:
Kanal 1 (036.625)


Underättelser som hittades av Kilo Mike:

i.imgur.com/Bq5XJ9W.png
Redigerat av Toktotte den 2013-08-06 23:56
Spännande!!
Har uppdaterat briefingen och Addons.

Alla ska se till att ha SFP 0.1.9 och senaste versionen av ACRE installerat _INNAN_ spelstart 20.00. Tack på förhand
Var grymt trevligt uppdrag, film kommer upp under morgondagen.
Synd att hosten "dog" Sad Bra jobbat dock totte =)
(Och alla andra i min squad =) )
Ja, hej hej!
Ja, synd att det dog där precis när Echo Kilo började leka spec ops. Vi kanske får köra om det här uppdraget någon gång?
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Jag funderar på hur vi ska göra. Spela om eller fortsätta kampanjen. Vad tycker ni? Eventuellt kan vi ju fortsätta från våra nuvarande positioner, där vi var vid spelets krasch.

Övrig feedback:

Är medveten om att det blev lite väl mycket packåsna över Zulu's uppgift. Men det var mest för att döda tid tills dess att extraction av gisslan behövdes. Alternativet hade varit att sitta på plattan hela tiden, vilket nog varit tråkigare.

Min plan att spela både plutch och gisslan fungerade inge vidare, får fundera på andra lösningar.

Upptäckta buggar:
Ljuddämpare på AK5, var 6.5mm och modellen syntes ej. RB57 saknade ammo. 343 försvann då spelare disconnectade. Någon som har mer att rapportera? Hur fungerade revive? Fick ni behålla all utrustning?

Nästa vecka, onsdag 14/8 blir det ingen episod från mig, kampanj Blue Crown återkommer 21/8.

Ja, hej hej!
Sry för crashandet, första gången som host att den bara dött sådär. Får se till att köra helt ren dator vid host, dvs starta om allt och reboot osv.. även om det i sig aldrig varit problem förr men man skall alltid vara lite extra säker Smile

Annars, kul spel, trevlig grupp, god mängd motstånd och svårigheter.. me like.