Visa ämne
 Skriv ut ämne
måste man ha lösen för att få ner 0.1.9?
det står att man ska fylla i lösen för att kunna få in moddet efter att man laddat ner det
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
Ja, SFP 0.1.9 är inte släppt publikt ännu.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Ok vet du när den släpps?
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
Det har du redan fått svar på i din förra tråd.
tråd?
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
"min moster är en köttbulle, är det en bugg?" - tråden. Nog kan du allt kika själv?
jaha jag vet inte vad tråden är men om du menar förra frågan jag fick svar på så sa han att 0.2.0 kanske kommer på lördag men jag undrade när 0.1.9 kommer men jag kan vänta till lördag annars det är ju bara några dagar
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
0.1.9 kommer inte släppas, bara att invänta 0.2.0 som kommer i en snar framtid
ok
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963

Citera

KA-2-1998 skrev:
jaha jag vet inte vad tråden är [...]

En Tråd är en följd av meddelanden i forumet. I detta fallet så är alla meddelanden du ser över (och under) detta inlägg meddelanden i Tråden "måste man ha lösen för att få ner 0.1.9?". Förstår du nu vad en Tråd är? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
ja tack för att du förklarade
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
No problem!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!