Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
BF4-betan ute
Battlefield 4-betan finns ute för oss som köpt BF3 Premium, Medal of Honor: Warfighter alt. förhandsbokad BF4.

Några som provat på det hela? Vad tycker ni?

(Kan posta mina egna åsikter inom kort, men låter detta bli en neutral trådstart till en början)
Kändes som att röra sig i smör på något vänster, inget som imponerat på mig hittills iaf
Ja, hej hej!
Är stadsbanan med i betan? Den där där man får se en skyskrapa falla i marken. Smile
Kan någon kommentera på hur den fungerar? Är den pre-skriptad hur den skall falla eller är den helt dynamisk som resterande av BF-husen? Går det verkligen att vara uppe i den där den faller? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag kikade på ett par livestreams igår och den är med. Jag är ganska säker på att den faller på samma sätt varje gång. Man hör ett alarm när den blir "aktiverad" och sedan när den börjar falla så dör man.
Älgar gillar faktiskt också honung!
Skyskrapan är pre-scriptad. Ska jag vara riktigt elak så är den inte så mycket mer revolutionerande än att man med Space Bar kunde öppna dörrar i DooM hehe

När fyra pelare under den har skjutits/sprängts så rasar den, alltid likadant, detsamma gäller alla andra "levolution"-saker i spelet. (precis som antennen på Caspian Border)
Undra hur många matcher den inte blir sprängd på... Lål.
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride

Citera

wille9612 skrev:

Jag kikade på ett par livestreams igår och den är med. Jag är ganska säker på att den faller på samma sätt varje gång. Man hör ett alarm när den blir "aktiverad" och sedan när den börjar falla så dör man.

Så, man kan inte vara i byggnaden medan den rasar, för man kommer auto-dö innan man nuddat backen?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!