Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
[OnsdagsOP] Foggy Extraction
Startar 2013-12-18 20:00

Ett stort krig mellan CSAT och NATO pågår. Vi är en svensk styrka som ska landsätta bakom fiendens linjer. Vi måste ta oss till en närliggande by, hämta en svensk VIP och sedan röra oss tillbaka till närmaste NATO-bas med VIP:n för att lyckas med uppdraget. Vi spelar som Bravo Tango, en amfibisk skyttepluton.

Spelinfo
Detta är ett litet test-OP. Jag vill testa ALiVE för att se om det är något jag kan använda mig av i kommande operationer. ALiVe är ett addon för att hantera storskaliga slag med liten inverkan på FPS genom att simulera rörelserna på dolda enheter. Jag har nu även en uppdaterad version av F3 som grund i uppdraget som måste testas.

Platser släpps efter Söndags OP.
Sounds cool !
ALiVe är grymt!
Nu är slottsen öppe. Det är bara att joina! Se till att få ner och aktivera ALiVE också.
Naj... =(

Inser innan jag går å lägger mig här å nu; det är julbord på Onsdag för min del. Trist som attikens, lät som en härlig ide och tänk samt att det hade varit skoj att köra en snabb och driven Plutonchef.

Hoppas det blir en bra spelomgång ! Smile
Ja, vadfan. Det var ju ett tag sedan man spelade så det blir nog lagom att rosta av sig. Smile
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
Kastar ut en förfrågan om det finns någon som har möjlighet att hosta kvällens operation? Då jag sitter på en ångdriven ADSL-anslutning så är det nog bäst att överlåta detta på någon med en lite stabilare lina Smile
Får jag uppdraget kan jag hosta det och låta datorn vara på.. jag skickar ett IRC inlägg till dig.
Tackar så mycket till allas vårat överskägg!
Skoj uppdrag, även om det inte vart så jättemassor med action så höll sig spänningen då man visste att det fanns fiender överallt i terrängen, så man fick kolla både framåt, bakåt och uppåt. Smile
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride