Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Xmas (plan+addons bestämt)
Tanken är att varje grupp ansvarar för en enklare bil + lätt pansar + VIP bil. Detta blir Anrops större konvoyspel med totalt 10st fordon som skall i samlad trupp köra ihop och samverka ihop för att klara en längre sträcka ifrån A - B i oroliga miljöer.

Tomten - Adam
SuperSverker - Bertil
Figgehn - Cesar

Så en bil är pickup, en bil är SUV, samt en P360 pansar per grupp. Möjligen även ett extra fordon som är ett rep/fix fordon skall komma med.

Gruppchefer får redan nu tänka på hur konvoyen skall köras, hur att agera emot hot som kan komma ifrån sidor, bakifrån, framifrån eller luft. Dvs placering av fordon vid hotbilder, hur konvoyen skall stanna, vilka som åker vart osv.

Utrustning är vanlig AKvapen samt ett fåtal ATvapen.
Redigerat av SkaGGet den 2013-12-20 16:15
Op: rädda julen, försvara julgran? Grin
blir det op lr pvp liknande?Grin
Jag personligen är mera Coop person, så rösten går till nått avslutande för året galet coop spel.
Personligen så skulle jag gärna spela något sfp relaterat.
Men det är bara min åsikt.
OK

Då kör vi med SFP 027, TMR 035 och ACRE givetvis.

Har även ett OP i tänket, så blir med tänk och driv. Tanken är att varje grupp ansvarar för en enklare bil + lätt pansar + VIP bil. Detta blir Anrops större konvoyspel med totalt 10st fordon som skall i samlad trupp köra ihop och samverka ihop för att klara en längre sträcka ifrån A - B i oroliga miljöer.

Citera

SkaGGet skrev:

OK

Då kör vi med SFP 027, TMR 035 och ACRE givetvis.

Har även ett OP i tänket, så blir med tänk och driv. Tanken är att varje grupp ansvarar för en enklare bil + lätt pansar + VIP bil. Detta blir Anrops större konvoyspel med totalt 10st fordon som skall i samlad trupp köra ihop och samverka ihop för att klara en längre sträcka ifrån A - B i oroliga miljöer.


OK jag börjar skriva mitt testamente redan nu. I will not survive.