Visa ämne
 Skriv ut ämne
Gisslan Mission (media)
tänkte ja tar på mig ansvaret å lägger upp en tråd för framtida material här då också.
Redigerat av Imcrazy den 2014-01-09 23:05

Ja, hej hej!

Ja, hej hej!


Armandur saves the day!
Riktigt vackert! Det är synd att nVidia Shadow Play svek mig och lade av 5 minuter innan vi skulle börja. Iofs så avlossades inte ett enda skott från mina vapen under hela kvällen, men det var rätt intressanta händelser och dikussioner jag gärna hade delat med mig av Grin

Höjdpunkterna var nog när jag, som gissla, flydde och alla fick panik tills de hittade mig i en buske.


Så vackert överfall mot Indep, dom fattas inte ens vad som hände Smile Samt underbara skrik mitt i allt Figgehn Grin
Mitt perspektiv, spelade som alla tre fraktionerna och gillade tänket med allihop, även om jag stendog direkt som opfor. ^^

Jag har nu kollat igenom mitt egna klipp (Gisslan #2) typ 10 gånger och njuter så jävla hårt när vi trycker sönder Indep Grin Speciellt när vi timar det så en har fokus på gisslan, en har ryggen emot Grin

LOL som fan är ju också i Tomtens klipp ca (02:00) när det får strålkastare i ansiktet och fortsätter "business as usual" Grin
Ja, hej hej!
Men jag ville ju inte gå därifrån, det såg ju så awesome och filmiskt ut!! Grin

Ja, hej hej!
Här är massor av blandade dumheter men även en stor portion Gisslan, så håll till godo. Smile


Ja, hej hej!

Ja, hej hej!


nVidia Shadowplay verkar vara riktigt bra för bild-kvalite, fps-påverkan under inspelning och filstorlek, men ljudupptagningen är alldeles för hög och känslig från min egen mic, vilket är rätt synd då man praktiskt taget hör mig själv flåsa i mic:en när jag andas. Vad använder ni andra för inspelningsmjukvara?
F(R)APS
Första rundan var en riktigt crazy runda då allt gick åt helvete på precis alla sätt, andra rundan är jag som rollspelar gammal gubbe. Enjoy!


Ja, hej hej!
En historisk omgång av gisslan:
Enormt kaos-artad runda på er sida, haha! Ungefär så uppdraget ska gå till antar jag Wink
Vi slapp ju iaf att ha Figgehn på vår radio =)
Stay frosty !