Visa ämne
Nytt youtube-konto (Shameless Promotion)
|
|
Publicerat 2014-01-17 08:20
|
|
Hej kära anropare. Jag har idag startat ett nytt youtube-konto, blir så mycket ArmA på min andra kanal så att nästan inget annat får plats, därför så har jag skapat: http://www.youtube.com/user/dualdgami...mingextra2 En ny kanal som kommer dedikeras 100% till ArmA och Anrop-sessioner. Så prenumerera om det känns intressant, or dont ;D Det kommer alltså inte komma upp något mer ArmA-conent på min "stora" kanal. Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2014-01-17 09:00
|
|
Figgehn, från djupet av mitt hjärta vill jag hjälpa dig nå ännu längre. Här, varsegod och läs. http://www.thebestpageintheuniverse.n...=cam_whore |
|
|
|
Publicerat 2014-01-17 09:38
|
|
Citera granQ skrev: Pff... jag är en PR-maskin för SFP och Anrop, ingen camwhore... är ju aldrig i bild ;D Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2014-01-17 11:35
|
|
Ja, Figgehn ska ha en stor eloge för alla tolvåringar han drar hit som man tvingas lägga ned tid på att hjälpa få igång spelet för att de sedan spelar ett eller två OP innan de kommer på att det inte är CoD/Battlefield. ![]() ![]() Skämt (eller? ![]() ![]() Redigerat av Tomten den 2014-01-17 11:40 |
|
|
|
Publicerat 2014-01-17 11:45
|
|
Najs, då kan man hålla koll där mera, så får man sin goa dos av Arma. Lycka till med att få den upp i skyarna ! |
|
|
|
Publicerat 2014-01-17 15:13
|
|
Mycket bra, då kanske jag till och med måste prenumerera!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2014-01-17 18:53
|
|
...och just ja. Detta ger mig även bättre möjlighet att promota anropare, har lagt till alla Anropare med youtube-kanal som fanns i den "pinnade" tråden i Media/Screenshot forumet. Misstänker nämligen att granQ har en Camwhore inombords som behöver komma ut ![]() Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2014-01-17 19:03
|
|
Själv känner jag inte att jag behöver promote:as, men om jag eller någon annan lagt upp en video från samma spelomgång som det din video visar så skulle det ju vara sjysst, speciellt för tittarna, om du kunde länka till andra videor från oss andra i kommentarsfältet. Jag kan tänka mig göra samma sak, om än view-count:en jag har på mina ArmA videos är omkring 50-1500. Det blir som en stor länkkedja mellan olika perspektiv från uppdragen. |
|
|
Gå direkt till forum: |