Visa ämne
 Skriv ut ämne
Fråscha länkar till SFP4 filer!
Hej!

Ja som titeln lyder... är sugen på att spela lite OFP men lyckas inte hitta några fungerande nedladdningsalternativ för SFP4.

Den länk som finns i filarkivet här fungerar inte för mig... bara missionpack och rösterna.

MVH // Stefan
Du har otur till max Stefan, Anrop.se bytte nyligen host och en av de fåtal saker som ännu inte är uppe är just SFP4 filerna. granQ har lovat att hosta de tillsvidare men inte hört något mer från honom sen han lovade det tyvärr... Någon vänlig själ här på sidan kan säkert hjälpa dig, hugg tag på granQ annars!
Vi är fler som söker... Hittade på torrents på the pirate bay, men ingen seedar. Har bara hittat version 1.1 än så länge... Vill ju gärna ha slutversionen. Och helst en svensk stringtable...

Har hittat voice.pbo iaf och den hjälper väldigt mycket för att skapa rätt stämning.
Jodå, rösterna var jag noga med att ladda upp då de är sjukt svåra att få tag på... Stringtable för svenska finns ej för SFP 4.1.7 då den är helt på engelska, räcker med att ta en gammal och lägga till de som saknas dock... Fast du kanske syftar på för ofp? Tror inte jag sett en svensk stringtable sen OFP 1.0 eller så, iallafall kan jag aldrig minnas en för Resistance och nyare....

Ska fixa fram SFP 4.1.7 till er, kolla här ikväll så ska det finnas Wink

Edit: Sådär, nu var det ordnat. Uppdaterat filarkivet annars är det bara att klicka här
Redigerat av Dahlgren den 2009-05-29 17:10
Tackar hjärtligast =)

Jag skall just sätta igång med att försöka få upp en "dedicated" server i linux... fingers crossed!
Tack så mycket. Jag minns att jag haft svensk stringtable som funkat i 1.96 varianten av flashpoint och tillsammans med SFP 4.1.7... Smile Men det kanske bara är som jag drömt... Pfft

Nu ska vi bara få med resten av hemvärnet i Uppsala att spela OPF med SFP. Grin