Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Intressekoll Mount & Blade
Hur många är det som spelar detta underbara spel och dess expansion Napolenoic Wars?

Jag har nyligen börjat spela det igen och tänkte att det vore kul att dra ihop ett gäng och spela tillsammans. Smile

För de som inte vet vad det är för spel jag pratar om så finnes här en video:

Jag är gärna med när jag kan Smile
har själv spelat lite napoleonic war, fast då K-KA, skulle vara roligt att iallafall testa någon gång
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Jag provar gärna.
Garde du damprop!!!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Vi kan väl göra så att vi kör lite imorgon efter OP:et? Jag kommer dessvärre inte hinna hem till OP:et, men jag fixar en kanal åt os som vill lira. De som vill vara med kan sedan hoppa in där när ni är klara.

Föreslår att vi även kör en heldag på lördag! Grin

Citera

Tomten skrev:

Vi kan väl göra så att vi kör lite imorgon efter OP:et? Jag kommer dessvärre inte hinna hem till OP:et, men jag fixar en kanal åt os som vill lira. De som vill vara med kan sedan hoppa in där när ni är klara.

Föreslår att vi även kör en heldag på lördag! Grin


Jag är lätt på imorgon. Spelar gärna Lördag också, Dock vet jag inte om jag orkar sitta "Hela Dagen", kanske hoppar in och ut.
Det lär nog även jag göra på lördag. Smile
Kommer nog ha lite besök efter OP:t ikväll... men är ni kvar när hon gått så lär jag ju hoppa med. o Lördag är min enda lediga dag denna helgen så jag kommer lira så mycket jag bara orkar!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Fint! Jag är ledig imorgon så kan nog spela ganska sent, beroende på hur trött jag är såklart. ^^
En trött Tomten som får bajonetter i ryggen är något youtube väntar på med spänning!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Dumheter, jag förväntar mig att ni agerar livgarde och formerar en fyrkant kring mig!
Vi förväntar oss att du leder på samma sätt som Karl XII! knä om knä med dina livtrupper mitt i smeten! Framåt karoliner!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
skulle gärna vara med nån gång!
Grin
Här är första videon på anrops tappra män! Den andra kommer om några dagar! Smile

Bumpar tråden lite med denna video från när vi var flera som kämpade mot och med varandra i CRPG. Smile

Styra lite krig ikväll?
Ja, hej hej!
Det tycker jag absolut att vi ska, du är så välkommen att kriga med oss, Figgehn. Smile Ska vi säga klockan 19? Finns chans att jag är inne innan dess dock.

Citera

Tomten skrev:

Det tycker jag absolut att vi ska, du är så välkommen att kriga med oss, Figgehn. Smile Ska vi säga klockan 19? Finns chans att jag är inne innan dess dock.


Troligtvis mitt i maten då, men 20? Pfft
Ja, hej hej!
Kom klockan 20 du. Smile