Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Lust att spela korta co-op - inte nog med tid för stora op =)
Tjohej Anrop!

Jag har väl inte varit en vidare aktiv medlem här på Anrop ett tag nu pga studier och allt annat som kommit "ivägen". Iallafall, utan mycket tid över för att spela och väldigt sällan ens tid för mig själv så kan jag tyvärr inte medverka i de större co-op:en. Lusten för att spela med någon annan faller dock in då och då.

Jag tänkte, hur ser det ut om dagarna nu? Kan man fortfarande exempelvis hitta Kent lirandes solo på något uppdrag så man bara kan hoppa in en halvtimme eller så? Jag kanske helt enkelt bara borde installera TS och se för mig själv, men det skadar ju inte att kolla läget först =)

-JonathanE
saknar de där max 30 minuter coopen också ibland.. speciellt de där fredagarna som började med typ: Coop Town assault, sen någon PVP och därefter när man kommit igång drog man ett längre lir.. insurgency, a-mob, crooks.
Jag har länge funderat över att göra kortare OPs. Jag är ju och nosar på PvP-uppdrag som är kortare, men kan köras flera gånger om så önskas. När man byggt upp ett akriv av kortare OPs som har återspelbarhet så kan man ju köra kort-op:s-kvällar där man kör flera korta ops.

Då behöver man inte vara lika bekymrad över att en op kanske drar ut på tiden.
Jag tycker personligen att det vore mycket intressant att viga tex Fredagar till att ha lite av en "MissionMixFriday". Om inget händer om det så sätter jag upp det till action nästa fredag. Gillat också hur det var förr med blandade mindre PVP, lite missions, nått enklare spel.. Så tycker absolut det skall komma fram mera utav ! Smile
Stay frosty !
Vi har ju en liten samling i alla fall:

• Generalen
• Polisuppdraget
• Gisslanuppdraget
• The Mole (Förutsatt att det fungerar och är roligt)
Har även ett enkelt pvp-uppdrag med 5v5v5 där man slåss i ärtsoppe-dimma.
Kasta in något kortare lättare uppdrag också, tex anfalla en åkande convoy, skjuta en HVT i en by/stad, blackhawk down uppdrag osv osv.. kasta in något sånt spelmission som man kan köra på 30-60min. Kanske dags att göra några enklare såna som är dynamiska, dvs random platser, startplatser, gear osv.. så det blir roligt att spela om igen men med samma grundmission-tänk.
Stay frosty !

Citera

granQ skrev:

saknar de där max 30 minuter coopen också ibland.. speciellt de där fredagarna som började med typ: Coop Town assault, sen någon PVP och därefter när man kommit igång drog man ett längre lir.. insurgency, a-mob, crooks.


Ah, det var tider det skriver jag som om det var flera år sedan Wink

För mig är det väl vissa söndagar då och då som gäller i så fall -- typ runt 21 - 22 eller 22 - 23. Dock låter det som om det inte är så mycket smålir längre utan mest större op? =)