Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
operationer på lördagar/fredagar
hej svejs!

Vill börja med att de kvällarna jag tillbringar med anrop har varigt några av mina bästa kvällar Smile

Dock är jag bara 13 år och får därför inte sitta till te.x 12 på kvällen, Max 21:00 - 22:00 kan jag vara med.

Därför kom jag på att vi kan lira på fredagar/lördagar då de som kan eller vill kan vara med. Då kan jag sitta med på hela OP:n

Nu kommer ju sommarlovet snart vilket betyder att jag kan lira nätterna långa.


Hoppas ni lägger till dessa op:s

Anrop <3
Oj vad slarvigt det blev! Är på mobilen då internetet gick ner, Hoppas ni förstår vad jag skrev i alla fall.
De flesta på anrop jobbar eller går i skolan vilket innebär tidiga måndagsmornar, så vi brukar oftast inte spela senare än 22 på söndagar så brukar det iaf vara när Skägget håller i OP. På fredagar brukar det ju ofta vara mindre seriösa spel och vissa lördagar lägger personer upp speldagar.
Bara undrade ifall det kunde vara tillexempel lite längre OP på lördagar eller något av liknade slag.
Händer, vi prövar lite allt möjligt. I typ tio år har jag lobbat för lira söndag morgon, 08.00-10.00 då ändå inget vettigt händer men fortfarande inte fått med mig folk.

Fördelen är att drar det över till tolv är det ändå ingen fara och alla har hela dagen samt kvällen kvar..

Citera

granQ skrev:

I typ tio år har jag lobbat för lira söndag morgon, 08.00-10.00 då ändå inget vettigt händer men fortfarande inte fått med mig folk.

Vänta bara tills du får en unge... Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

granQ skrev:

Händer, vi prövar lite allt möjligt. I typ tio år har jag lobbat för lira söndag morgon, 08.00-10.00 då ändå inget vettigt händer men fortfarande inte fått med mig folk.
Fördelen är att drar det över till tolv är det ändå ingen fara och alla har hela dagen samt kvällen kvar..



Söndag eftermiddag skulle varigt riktigt bra Smile kan alltid ställa upp

Citera

Nonoswe skrev:

Citera

granQ skrev:

Händer, vi prövar lite allt möjligt. I typ tio år har jag lobbat för lira söndag morgon, 08.00-10.00 då ändå inget vettigt händer men fortfarande inte fått med mig folk.
Fördelen är att drar det över till tolv är det ändå ingen fara och alla har hela dagen samt kvällen kvar..



Söndag eftermiddag skulle varigt riktigt bra Smile kan alltid ställa upp

Vem fan är uppe på en söndag morgon? Jag brukar sova till typ 15 på helgerna. Borde ni också göra!
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Onsdagsträning & mikro-OP brukar väl hålla sig inom 20:00-22:00.
Och när det är blandat PvP på fredagarna så är det drop in/drop-out, så då kan du vara med hur länge du vill/kan.