Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Anrop LAN
Ja jag har tagit mig ann uppgiften att kolla intresse för ett Anrop LAN nångång under 2009

Staden jag har kollat på är själva Göteborg.
Skall kolla lite med chamlers som har lokal som e möjlig att låna / hyra och med tillhörade internet [ speed unknown ].

Så nu vill jag veta av er ..

* När e vettigaste tide o hålla lanet ?
* Enbart folk innom Anrop.se eller även folk utanför Anrops kramgrupp ?
* Hur många är intresserade av att medverka på detta LAN ?
* Hur mycket är ni villiga per person o betala som " biljett " 100-250kr är väl inte helt oacceptabla summor
* % drycker ja eller nej eller när ingen ser ?


Snälla inget flamande i tråden utan enbart seriösa prat o frågor så vi kan få fram ett primärt antal deltagande personer


Har även blivit kontaktad av en vänlig person som har utrustning o hyra ut för 100 personer, I detta fallet så antar jag det handlar om switchar o dylik. Har kanske även lite folk från Dreamhack crew som e villiga o hjälpa till o bygga o lana dom med ...

så skriv nu med er GrinPfft
jag röstar för en röjarfest

enbart för anrop.net folk då...
inget löst pack utifrån Wink
Redigerat av the_shadow den 2009-06-29 17:42
Legitimerad SFP Gnällröv.
Det skulle ju vara riktigt trevligt och träffa allt folk från anrop, skulle säkert kunna få skjuts ner till göteborg en sväng Pfft
1
Bara det är nån månads förvarning så när som, just nu i sommar kan jag nog inte förrens Augusti eller September dock.
2
Jag är mest intresserad av att lana med anropare, eller iaf folk som vill spela den typen spel vi spelar.
3
Jag är det iaf.
4
En hundring eller två är helt OK!
5
Alkohol är skitsamma, brukar inte gå så bra att fylleflyga helikopter ändå... Pfft

i.imgur.com/RaoBdkV.png

Citera

Wobble skrev:
* När e vettigaste tide o hålla lanet ?
* Enbart folk innom Anrop.se eller även folk utanför Anrops kramgrupp ?
* Hur många är intresserade av att medverka på detta LAN ?
* Hur mycket är ni villiga per person o betala som " biljett " 100-250kr är väl inte helt oacceptabla summor
* % drycker ja eller nej eller när ingen ser ?


* Sålänge det är lite förvarning och det ligger på en helg ska det nog inte vara problem, september vore rätt nice, då har folk inga tentor att oroa sig över Smile
* Jag är sugen på att träffa anrop-folk men aldrig fel att utöka sin gemenskap!
* Behöver det ens frågas i tråden? Pfft
* Sålänge det inte är någon större summa så, sure, no probs. Får man bara lite valuta för pengarna så gärna Smile
* Är väl inget mig emot egentligen, lite drygt med tokfulla individer eller folk som spyr över elektroniska leksaker... Tänk på att det kan finnas folk under 18 som vill delta, alkohol kanske inte är sådär jättebra att tillåta då...

Citera

Finarvas skrev:
Alkohol är skitsamma, brukar inte gå så bra att fylleflyga helikopter ändå... Pfft

Fylleflyger du inte alltid Fin? Wink
Håller med Fin och Zip
Skulle vara trevligt med LAN, inte varit på ett sen... DH-W 04?
Ett problem är la transporter... men det löser sig säkert på något sätt
Kul grej! Jag är gärna med.

1. Hösten. Någon helg i september-november funkar med någon månads förvarning.

2. Anroparna lockar mest men träffar också gärna andra som spelar den här typen av spel.

3. Japp. Jag är intresserad.

4. Helt ok.

5. Några pilsner är inte fel, så länge som det inte blir ett fylleslag.

Transport är ett problem. Jag har ingen bil och måste få med burken på något vis. Samåka?
Låter skojj! jag är på.

* låter som det blir mot september men som det är nu passar sommaren rätt bra.

* Kul att träffa folk från anrop så ser helst att det är folk där ifrån.

* Jag är hur på som helst bara jag kan få tag på skjuts

* Någon hunka hit eller dit är helt okej!

* Det spelar ingen roll är inte där för att dricka i alla fall Smile
Någon uppdatering? Wobble?
Klart intresserad.

tid är inte så viktigt bara det är en helg, och jag inte har tjänst inplanerad så kommer jag deltaga

Jag kommer åka med min bil (stor kombi) från gävle isåfall, och de som behöver transport och som ligger på vägen ( tex. uppsala, sthlm, linköping mfl.) kan jag plocka upp.

Fylleslag är väl inte såå intressant, men "en" öl eller "två" som törstsläckare är ju inte helt fel..

Och helst lirar jag då med Anrops folk, men andra som vill ansluta är väl välkomna de med sålänge det hela inte urartar till en CS fragfest..
Jag är LÄTT på!
OM.......
Vi lirar paintball ihopa också! Grin skitfett, lite teaming time, Smile

Citera

Edlund skrev:
Jag kommer åka med min bil (stor kombi) från gävle isåfall, och de som behöver transport och som ligger på vägen ( tex. uppsala, sthlm, linköping mfl.) kan jag plocka upp.

Blir det snarigt och jag inte får tag på någon biljett vore det perfekt, kan jag även slita med mig en 26-portars switch or so Smile

Bor norr om tullarna i Tokholm Wink

Citera

Steel rat skrev:
Transport är ett problem. Jag har ingen bil och måste få med burken på något vis. Samåka?

Anrop Team Stockholm samåker med Edlund? Grin

Citera

jackpac skrev:
Jag är LÄTT på!
OM.......
Vi lirar paintball ihopa också! Grin skitfett, lite teaming time, Smile

Vore grymt Grin
Redigerat av Dahlgren den 2009-07-31 23:39
Beror på när lanet är, om jag är i stockholm undertiden så kanske jag kan samåka, annars så blir de nog inget lan om jag är hemma i jämtland.
Om Edlund kommer måste jag bara med. Är jag ledig någon helg så är jag lätt på.
Det är inte lätt när det är svårt.
Jag kan fixa 64 rack Switchar (tror det är 64 eller 100nånting).
Min kusin äger en datorbutik Wink så jag fixar 2-3 sånna gratis om det behövs Smile annars har jag en 4 slots här hemma haha Smile men ja jag kan fixa en del grejjer pga kussen..
Redigerat av jackpac den 2009-08-01 00:15
Så länge jag kan så är jag på! Helg passar väl de flesta...

Angående paintball... kan väl vara kul men blir rätt dyrt samtidigt =(
Dejjvid, vi sitter i en egen hörna, diskuterar aerodynamik, granbarr i landningsstället och har på oss Ray-Ban Aviators och gammal flygarjacka...

Flyboys ftw!
Hahaha Edlund, låter som ni kan få en mysig liten stund ihop där =)))

Citera

Edlund skrev:
Dejjvid, vi sitter i en egen hörna, diskuterar aerodynamik, granbarr i landningsstället och har på oss Ray-Ban Aviators och gammal flygarjacka...

Flyboys ftw!


Haha! Klockrent!
Själv har jag ordnat lite med stridsvästen, dragit på mig uniformen, putsat kängorna och tömt task och pung. Nu jeflar skall det krigas!
Det är inte lätt när det är svårt.

Citera

Dejjvid skrev:
Haha! Klockrent!
Själv har jag ordnat lite med stridsvästen, dragit på mig uniformen, putsat kängorna och tömt task och pung. Nu jeflar skall det krigas!


På min tid var det task och tarm men det ganska har uppgraderats sen 94 Grin Grin