Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Träningsstationer!
Tja! Igår hörde jag att det snackades om att vi kanske skulle kunna ha någon form av tränings dag med AGM där vi har olika stationer som folk kan gå till som dom känner för.
Stationerna ska väll innehålla radio kommunikations träning, medic träning (behövs verkligen! XD) och skytte träning, mm...
Men jag undrar om vi skulle kunna ta någon onsdag eller fredag nångång i framtiden fram över och kanske ha denna lilla träningen.
Jag tror verkligen det skulle behövas!
Men detta är bara ett förslag. ^^

- Chief
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Jag tycker det låter som en bra idé! Jag hade jätte gärna velat lära mig hur man pratar över plutonsradion lite mer. Smile
Grym idé! Borde aven finnas som mission. " En träningsbana "
" Train as you fight "
låter intressant och bra, genomför det någon, snälla!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Jag håller på med mycket små-missions och ett av dom är en träningsplats för massa "stationer" att testa på i SFP. Så om ni vill kan jag ta tag och utöka den och fortsätta med utvecklingen så blir den klar till typ helgen.. för betatestande då dvs.

Men stycka gärna upp stationer ni vill ska finnas på sådan plats, vad som är bra att ha med.

tex:

* skjutbana, olika avstånd, ak4 med och utan sikte
Stay frosty !
En radiostation Skägget, där man lär sig hur alla radioapparater fungerar, och hur man ska snacka över radion om det finns någon möjlighet till det då dvs Smile
Medic träning behövs också, rätt så allvarligt (med AGM)! XD
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Har en långlista på vad som kan behövas tränas på Smile
Dock passar vissa inte som ministation, förutom en som är P-skott.
" Train as you fight "
Precis, man kan inte göra en träningskarta för allt, tex kan man inte ha en träningskarta för radio.. det är mera en gruppträning så att säga.
Stay frosty !
Jag kan ställa upp och göra en träning med många stationer! Bara skriv några förslag på vilka stationer.
Tror mer vad man säger, och hur radion fungerar. Att de var det folk syftade på Smile

Kan jag hålla i, förövrigt (även för p-skott om så behövs)
" Train as you fight "

Citera

mrpuffen skrev:

Tror mer vad man säger, och hur radion fungerar. Att de var det folk syftade på Smile

Kan jag hålla i, förövrigt (även för p-skott om så behövs)



Du verkar ha mer koll än mig på sånt här Smile

Citera

mrpuffen skrev:

Tror mer vad man säger, och hur radion fungerar. Att de var det folk syftade på Smile



Du menar såsom jag och totte gjorde som förklaring för ett tag sen.. Wink




Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

Citera

mrpuffen skrev:

Tror mer vad man säger, och hur radion fungerar. Att de var det folk syftade på Smile



Du menar såsom jag och totte gjorde som förklaring för ett tag sen.. Wink






De där klippen hade jag nytta av Smile
Så här tycker jag man ska ha en sån karta med test-stationer om man nu skulle ha en sån. Kastade ihop ett litet test för att visa hur jag tänkte..

(ge den någon minut om du tittar precis när jag skriver inlägget, så den hinner laddas upp)

Stay frosty !
Precis så jag skulle vilja ha det! Dock e väl hoppandet lite muppigt. Man får väl köra fordon till stationerna Wink latmaskar. ..
" Train as you fight "
Kartan var ju i det tuffare laget gällande tp-system.
Dock så ser jag gärna att kartan hamnar bakom vallen på skjutbanan, inte framför Wink
Som vi sa på TS. Släng upp det på Tyskland servern. Så kan man när som helst hoppa in å ha en träning!Smile
" Train as you fight "