Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Armed Assault LAN
nwl.buyarma.com/NWL1.gif

Kjære Operation Flashpoint og Armed Assault fans,
de to klanene NoPryl og Clan ACAT arrangerer i februar 2007 en samling for Armed Assault som vi har kalt The Norvegian Winter LAN.
Disse to klanene har spilt Flashpoint siden tidenes morgen, så vi greier nok ikke legge helt vekk våre 1.96'ere denne helgen, selv om fokuset vil ligge på ArmA.


Hvor skjer dette?
Samlingen blir på et flott gammelt og oppusset pensjonat i Nedre Heidal (Nord Gudbransdalen) fra fredag 9. til søndag 11. februar.
Siden dette er et stykke fra Oslo, setter vi opp transport fra Oslo (henholdsvis minibuss og en varebil til utstyr).
Avreise fra Oslo med egen buss er torsdag kveld.

Pris: 1.500,-inkluderer:
Vi har laget en pris som dekker alle nødvendige utgifter hele helgen.
La meg forklare:

Transport tur retur fra Gardermoen og Oslo sentrum til samlingen
Svært kraftige og fin-tunede gamingservere
Godt organisert samling
Varm mat hele samlingen
Rom med eget bad, dusj og tre eller fire senger (må dele)
Bord og stoler
Pluss at du får møte mange likesinnede i et internasjonalt og uformelt miljø.

Hva trenger du å ta med:

Egen PC med alt den trenger (monitor, mus, tastatur, etc.)
Diskene og kodene til operativsystemet ditt, spill CD'ene og drivere til all hardware
IKKE lov å ta med høyttalere, men headset
Du kan ta med å nyte alkohol hvis ønskelig

Armed Assault release dato
For de av dere som frykter at Armed Assault ikke blir sluppet i Norge innen samlingen, kan jeg fortelle at en SOBR i Nederland distribuerer tyske versjoner. Jeg (og flere andre i Norge) har bestilt derfra. Det er sant som det er nevnt i noen andre tråder her i forumet, at en del tekst blir på tysk i singleplayer delen, men at spillet skal være et hundre prosent engelsk i multiplayerdelen. Folk som har prøvd dem tyske versjonen sier at det som er på tysk er svært forståelig. Sjekk ut siden og betingelsene på: http://buyarma.com

Påmelding til The Norvegian Winter LAN:
Hvis du lurer på noe, eller ønsker å melde deg på sende du meg en e-post eller poster under den tråden som passer på forumet vårt.
Hjemmeside kommer snart.
Forum: http://multiplaye... (Clan ACAT sitt forum) (engelskspråklig og uformelt)
E-post:

Vi har nettopp fått tyve påmeldte, og det var det vi trengte i minimum. Ti av disse kommer fra Norge, de ti andre er fra Latvia, Nederland, Irland, England og Tyskland. Flere fra Danmark har sagt seg interessert også. Men totalt seks nasjoner er hittil representert!
Vi må sette et tak på 44 deltakere grunnet sengeplasser.

I tillegg kan jeg nevne at gutta fra NoPryl har bred erfaring i å arrangere samlinger i denne størrelsesorden. Det betyr at jeg håper og tror at vi har tatt alle forhåndsregler når det gjelder barnesykdommer på samlinger (som det jo er en god del av...).
Maten vil vi lage der oppe til deltakerne, det er et storkjøkken der.

OBS! Samlingen har 18-årsgrense.


Håper flere finner dette interessant! Og vennligst ta kontakt om det skulle være noe jeg har glemt, eller om det er noe du/dere lurer på!


Med vennlig hilsen
ACAT & NOPRYL
Redigerat av Sjaba den 2006-12-14 18:22
Best Regards
[ACAT] Sjaba
-------------------------------------------------------
You Can Always Run, But you Will Only Die Tired.
-------------------------------------------------------
wow, later stort intressant, tyvarr ar in ekonomi kord i botten men LAN som tillater alkohol och har eget rum. Bara en fraga, finns det tillgang till damer kanske fa jobba lite extra sa har rad med en nord resa.
Låter helt klart intresant Grin
Bor och jobbar i Danmark.
Coolt. Problemet för mig är la pengar + dator XD
Problemet för mig är att den helgen är jag i Värmlands skogar och tittar på galningar som kör bil, annars låter det jäkligt intressant. Smile
Svenska rallyt fan också...
Bor och jobbar i Danmark.
Vill ni inte åka på svenskan så kan ni ju alltid åka på det norska rallyt, helgen efter det här LANet, passar väl bra eftersom ni redan är i Norge? Smile

www.rallytravels.com tillhandahåller anordnade resor till båda, och om ni åker med dom til svenskan så kanske ni får äran att dela en buss med en ur SFP crew Smile
Det låter intressant. Bara kolla om man har tid.
Tja!!

OBS!! det var en liten strek i regningen....glemte helt svenske rallyet.
Men en ting er sikkert, dere er mer en velkomne til å være med på det første Norske WRC rallyet !! jeg skal garantert ditt hvertfall.!!! ut i skogen å fyre bål Smile
Best Regards
[ACAT] Sjaba
-------------------------------------------------------
You Can Always Run, But you Will Only Die Tired.
-------------------------------------------------------
Vore kul att vara med. Ska kolla om det går fast det är nog tveksamt att jag kan.
Kommer åka ifrån stockholm med tåg ,150kr Smile Rätt nice!
Hell Yeah