Visa ämne
 Skriv ut ämne
Operation Bear Slam (media)
Video från Nikkes OP som var riktigt skoj när det väl drog igång... Förr oss som inte stendog direkt det vill säga! Wink

Sååå.... om jag förstår videon korrekt:
Helikoptern vinglar och har svårt att köra (inte i videon; krashar och sprängs vid landning)
Folk har svårt att göra ett vanligt igelkottsförsvar vid avsittning.
Skjuter i luften vid avslut.
Kastar handgranater i grupp.

Ahh ljuva Anrop Pfft
Stay frosty !
Första gången jag gick med på en "skjuta i luften" avslutning, vi var ju trots allt Ryssar och därmed labila.

Citera

SkaGGet skrev:

Sååå.... om jag förstår videon korrekt:
Helikoptern vinglar och har svårt att köra (inte i videon; krashar och sprängs vid landning)
Folk har svårt att göra ett vanligt igelkottsförsvar vid avsittning.
Skjuter i luften vid avslut.
Kastar handgranater i grupp.

Ahh ljuva Anrop Pfft

Sluta spoila!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Citera

SkaGGet skrev:

Sååå.... om jag förstår videon korrekt:
Helikoptern vinglar och har svårt att köra (inte i videon; krashar och sprängs vid landning)
Folk har svårt att göra ett vanligt igelkottsförsvar vid avsittning.
Skjuter i luften vid avslut.
Kastar handgranater i grupp.

Ahh ljuva Anrop Pfft

Sluta spoila!


Min text står -under- videon, så logiskt vore väl att se videon först sen läsa kommentarerna som följer efter videon.. Pfft
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:
Helikoptern vinglar och har svårt att köra (inte i videon; krashar och sprängs vid landning)


Det där är helt fel, alla landningar gick fina fisken! Problemet var när xealot bestämde att vi skulle beskjuta vänliga pansargruppen med Schturm-robotar. Kom för hårt i en kurva och nosen dök kraftigt rakt mot ett par fientliga träd Sad
Men ni var ju i den helikoptern som var aktiv en stor del av striden! Den andra måste ju gått ned vid någon landning?
Något tksp eller dylika på marken plockade deras pilot (Finarvas) och resten låter jag er gissa Grin
Inte en ända Rysk Säl Vad är detta för något Tomten?
Bra video dock.
Mod, kraft och spänst
Stackars sälarna ska inte behöva förknippas med Ryssar! Wink Däremot blir det intressant på Nikkes nästa uppdrag i Israel, då får Sandsälarna ha såna där roliga lockade polisonger som ortodoxa judar har!

Tack!